Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Φεύγει αμετανόητος ο Γιώργος Σανιδάς

Υπερασπιζόμενος τις επιλογές του, όσον αφορά στις ποινικές υποθέσεις που έφτασαν μετ' εμποδίων στη Βουλή, αποχαιρέτησε τους διαπιστευμένους στο υπουργείο Δικαιοσύνης συντάκτες, ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Γιώργος Σανιδάς, καθώς συνταξιοδοτείται την 1η Ιουλίου. «Πεποίθησή μου είναι ότι η θέση μου αυτή δικαιώθηκε εκ των πραγμάτων και κατά πάντα», υποστήριξε.


"Υποστήριξα πάντα θέσεις, που πιστεύω ότι αντέχουν στο χρόνο. Η θέση μου, σε σχέση με την αποστολή στοιχείων στη Βουλή, από το 1985 είναι ότι θα πρέπει να στέλνονται υποθέσεις, όταν υπάρχουν στοιχεία, τα οποία σε μεγάλο βαθμό πιθανολογούν ποινική ευθύνη υπουργών", σημείωσε ο εισαγγελέας. "Γι' αυτό υπερασπίστηκα τη θέση αυτή και στις διάφορες υποθέσεις, που ανέκυψαν στην διάρκεια της θητείας μου, επειδή πίστευα ότι δεν υπήρχαν τα στοιχεία εκείνα, που συνηγορούσαν", πρόσθεσε.

Η διάθεση αυτοκριτικής απούσα, καθώς δήλωσε: "Πιστεύω ότι έκανα ό,τι ήταν σωστό και αν κάπου έχω λαθέψει, μόνο ο Θεός το γνωρίζει".

Απευθυνόμενος στους συναδέλφους του, τους ευχαρίστησε για την προσφορά τους στην δικαιοσύνη και τους κάλεσε να εργάζονται "με περισσότερη ακόμη αυταπάρνηση, αυτοθυσία και ευσυνειδησία, ώστε η ιδέα της δικαιοσύνης να γίνεται για τους πολίτες πραγματικότητα".
 
website counter
friend finderplentyoffish.com