Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Απαραίτητος ο δεύτερος γύρος, εκτιμά ο Π. Ψωμιάδης

Καμία πρόθεση να αποχωρήσει από την εκλογική διαδικασία, έστω και την τελευταία στιγμή, δεν έδειξε ο υποψήφιος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Παναγιώτης Ψωμιάδης. Εκτίμησε ότι πρέπει να υπάρξει και δεύτερος γύρος στις εσωκομματικές εκλογές και άφησε αιχμές για τη διαδικασία.


«Παρόλο ότι έχω εμπιστοσύνη στη διαδικασία, ας αφήσουν τον ταλαιπωρημένο και προδομένο λαό της ΝΔ να ψηφίσει με τη δική του κρίση και συνείδηση, γιατί πολλά έχουν έρθει στα αυτιά μου. Θέλω να πιστεύω ότι όλα θα γίνουν με διαφανείς διαδικασίες», είεπ σε δημοσιογράφους ο νομάρχης Θεσσαλονίκης.

Κάλεσε τους ψηφοφόρους της Ν.Δ. να προσέλθουν μαζικά στις κάλπες, ακόμη κι αν απείχαν από τις τελευταίες εθνικές εκλογές, λέγοντας ότι "όσο πιο μεγάλο είναι το ποσοστό προσέλευσης, τόσο πιο δυνατό θα νοιώθει το πρόσωπο που θα επιλέξει ο λαός". Για τον εαυτό του και τους στόχους που θέτει, σημείωσε ότι "όσο μεγαλύτερο θα είναι το ποσοστό μου, τόσο πιο δυνατή θα είναι η φωνή της βάσης. Θα διεκδικήσουμε ακόμη πιο δυνατά".

Υποστήριξε ότι οι φωνές που τον καλούσαν να αποχωρήσει έχουν σωπάσει. «Μετά τη δήλωση μου, ότι η λέξη 'αποχωρώ' δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μου τελείωσαν οι πιέσεις. Τώρα μπορεί να ξεκινήσουν τη Δευτέρα πάλι», δήλωσε ο Π. Ψωμιάδης.
 
website counter
friend finderplentyoffish.com