Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

Με αγωγές απειλούν και οι Λούκα Κατσέλη και Π. Γερουλάνος για τα λάπτοπ

Σε ανακοίνωση με την οποία η Λούκα Κατσέλη αρνείται ότι δέχτηκε να της χαρίσουν φορητό υπολογιστή, προχώρησε και το υπουργείο Οικονομίας, αντιδρώντας σε δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας. Για το δημοσίευμα διαμαρτυρήθηκε και ο υπουργός Πολιτισμού, Παύλος Γερουλάνος. Είχαν προηγηθεί δηλώσεις των υπουργών Οικονομικών, Εσωτερικών και Υποδομών, της υφυπουργού Υγείας, αλλά και του κυβερνητικού εκπροσώπου.


Σύμφωνα με το υπουργείο: "Ουδέποτε 'χάρισαν στην υπουργό', όπως παραπλανητικά αναφέρεται στον πρωτοσέλιδο τίτλο 'έναν υπολογιστή' και ουδέποτε έγινε δεκτό από πλευράς της υπουργού τέτοιο δώρο ή και οποιοδήποτε άλλο δώρο αξίας από οποιονδήποτε. Προς αποκατάσταση της αλήθειας, όπως άλλωστε αναφέρεται και στο ίδιο το ρεπορτάζ της εφημερίδας στις εσωτερικές σελίδες, διευκρινίζεται ότι ζητήθηκε από συνεργάτη του γραφείου της υπουργού η διεύθυνση για την αποστολή 'ενός χριστουγεννιάτικου δώρου', προφανώς συμβολικού χαρακτήρα, και όχι βεβαίως ενός laptop.Κατά την πάγια πρακτική που ακολουθείται, εάν τέτοιο δώρο είχε αποσταλεί θα είχε επιστραφεί αμέσως στους αποστολείς".

Σκληρή ήταν η δήλωση της υπουργού:

Με παραπλανητικά δημοσιεύματα και συκοφαντικά υπονοούμενα δεν μπορούν να δημιουργούνται σκιές στο ήθος δημοσίων προσώπων που έχουν αποδείξει ότι σέβονται και τηρούν τις αρχές της δεοντολογίας και πολιτεύονται με οδηγό τη διαφάνεια. Επιφυλάσσομαι για την άσκηση όλων των νομίμων δικαιωμάτων μου.

Π. Γερουλάνος: "Βάναυση η προσβολή της αξιοπρέπειάς μου"

Με δηλώσεις του, και ο υπουργός Πολιτισμού υποστηρίζει ότι ουδέποτε του προσφέρθηκε υπολογιστής ως δώρο και ουδέποτε αποδέχθηκε τέτοιο δώρο. Όπως αναφέρει, τη μοναδική φορά που του προσφέρθηκε υπολογιστής ως δώρο τον επέστρεψε. "Η τηλεφωνική επικοινωνία κάποιου με υπάλληλο του Υπουργείου, η οποία του γνωστοποίησε απλώς τη διεύθυνσή του Υπουργείου δεν συνιστά αποδοχή δώρου, όπως δολίως αναφέρεται στο εισαγωγικό του δημοσιεύματος", συμπληρώνει ο υπουργός.

"Ουδέποτε έδωσα το δικαίωμα σε οποιονδήποτε να αμφισβητήσει την ηθική ακεραιότητα και την πολιτική μου αξιοπρέπεια", επισημαίνει και προσθέτει: "Θεωρώ ως βάναυση την προσβολή της προσωπικότητας και της πολιτικής και ηθικής μου αξιοπρέπειας από τον τρόπο που η εφημερίδα 'Πρώτο Θέμα' με εμφανίζει ως δήθεν παραλήπτη ακριβού δώρου, συνοδεύοντας μάλιστα το σχετικό δημοσίευμα με μεγάλη (κεντρική στη σελίδα) φωτογραφία μου".

"Για αυτόν το λόγο αναμένω την άμεση και με σαφή τρόπο διατύπωση συγγνώμης και ανασκευή του δημοσιεύματος εκ μέρους της εφημερίδας. Δηλώνω επίσης ότι επιφυλάσσομαι για την άσκηση κάθε νόμιμου δικαιώματός μου", καταλήγει η δήλωση του Π. Γερουλάνου.

Αγωγή και μήνυση από τον Γ. Ραγκούση

"Επειδή πιστεύω ότι σκόπιμα και συνειδητά η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» και εν γνώσει της ότι ποτέ δεν ήρθε σε επικοινωνία μαζί μου, καθώς και ποτέ δεν απέστειλε κανένα «δωράκι» προς εμένα, προσέβαλε βάναυσα την τιμή και την υπόληψή μου ως δημόσιου λειτουργού και πολίτη, έδωσα εντολή στους πληρεξούσιους δικηγόρους μου να υποβάλλουν αγωγή και μήνυση εναντίον της εφημερίδας", δήλωσε από τη μεριά του ο υπουργός Εσωτερικών, Γ. Ραγκούσης.
 
website counter
friend finderplentyoffish.com