Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Υπογραφές για υποψηφιότητα για την προεδρία της ΝΔ ψάχνει ο Π. Ψωμιάδης

Να στηρίξουν με την υπογραφή τους την υποψηφιότητά του για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας ζητεί με επιστολή προς τα μέλη της Πολιτικής Επιτροπής του κόμματος ο ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης.



Υπενθυμίζεται ότι η δήλωση της υποψηφιότητας πρέπει να συνοδεύεται από τις υπογραφές είτε 50 μελών της Πολιτικής Επιτροπής, είτε του 1/10 των συνέδρων του προηγούμενου συνεδρίου.

Την περασμένη Πέμπτη ο κ.Ψωμιάδης είχε αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο να είναι υποψήφιος για την προεδρία της ΝΔ.

«Εάν δεν είναι μόνοι, ο κ. Μεϊμαράκης και ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, τότε δεν αποκλείεται να είμαι κι εγώ ένας από τους συνυποψηφίους» είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.

«Έχει η ΝΔ, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, τέσσερεις απανωτές ήττες. Ευρωεκλογές, αυτοδιοίκηση - μαζί τα βάζω - τον Ιανουάριο εθνικές, δημοψήφισμα και εθνικές τον Σεπτέμβριο. Για αυτές τις ήττες δεν απολογήθηκε κανείς, δεν έκανε κανείς καμία αυτοκριτική και δεν παραιτήθηκε κανείς» ανέφερε.

«Από εκεί και πέρα θα κληθούμε εμείς να ψηφίσουμε τον νέο πρόεδρο, ασχέτως εάν είμαι ή δεν είμαι. Εγώ θα ζυγιάσω κάποια πράγματα, θα σταθμίσω κάποια πράγματα και θα δω τι θα κάνω. Όμως σας λέω, ότι εάν δεν είναι μόνοι, ο κ. Μεϊμαράκης και ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, τότε δεν αποκλείεται να είμαι κι εγώ ένας από τους συνυποψηφίους. Εξάλλου έδωσα εξετάσεις και δόξασι ο Θεός, νομίζω, είχα μια καλή πορεία», είχε τονίσει ο κ.Ψωμιάδης.

 
website counter
friend finderplentyoffish.com