Πέμπτη, 13 Απριλίου 2017

Στρατηγικό σχέδιο για την οδική ασφάλεια από τη ΝΔ

To στρατηγικό σχέδιο της ΝΔ για την οδική ασφάλεια παρουσίασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε εκδήλωση με τίτλο ««ΠΡΟΣΕΧΩ - Ο δρόμος για την Ασφάλεια». Ο πρόεδρος της ΝΔ στην ομιλία του τόνισε πως στρατηγικός στόχος είναι να μειωθούν κατά 50% τα θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα, μέσα σε μια δεκαετία.

 
«Μπορούμε να το κάνουμε. Αρκεί να υπηρετήσουμε με συνέπεια και σταθερότητα μια συγκροτημένη στρατηγική. Να κινητοποιήσουμε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς - και είναι πολλοί αυτοί - και κυρίως να κάνουμε αυτό το οποίο σε μια οργανωμένη Πολιτεία θα ήταν αυτονόητο. Να θέσουμε τα ζητήματα της οδικής ασφάλειας πολύ ψηλά στην πολιτική μας προτεραιότητα. Δεν πρέπει η οδική ασφάλεια να αφορά μόνο κάποιους ανθρώπους» τόνισε επισημαίνοντας πως τα ζητήματα οδικής ασφάλειας πρέπει να διδάσκονται πάνω από όλα στα σχολεία.
Σύμφωνα με τον κ. Μητσοτάκη το σχέδιο της ΝΔ «αντιμετωπίζει και τα ζητήματα της εκπαίδευσης και τα ζητήματα της αστυνόμευσης και τα ζητήματα των υποδομών, τα ζητήματα των ελέγχων, τα ζητήματα των πρώτων βοηθειών, τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το ΕΚΑΒ και πόσο γρήγορα ή πόσο αργά μάλλον καταφέρνει να φτάνει στα ατυχήματα.»
Ο πρόεδρος της ΝΔ τόνισε πως η χρονική συγκυρία που παρουσιάζεται η δράση του κόμματος για την οδική ασφάλεια δεν είναι τυχαία καθώς αύριο Μεγάλη Πέμπτη και μεθαύριο Μεγάλη Παρασκευή η Ελλάδα θα είναι στους δρόμους για τη μεγάλη έξοδο του Πάσχα και ξέρουμε στατιστικά, όπως είπε, ότι μάλλον θα θρηνήσουμε πάλι θύματα. «Εύχομαι, λοιπόν, αυτή η χρονική στιγμή να είναι ένα καμπανάκι ευαισθητοποίησης για τους οδηγούς, οι οποίοι θα κινηθούν στους ελληνικούς δρόμους, τις επόμενες ημέρες, ώστε να είναι προσεκτικοί. Να κάνουν τα αυτονόητα. Να μην οδηγούν όταν έχουν πιει. Να μην οδηγούν και, ταυτόχρονα, να μιλούν στο τηλέφωνο. Να φοράνε τη ζώνη τους. Να φοράνε τα κράνη τους, όσοι οδηγούν μηχανές. Και, κυρίως, να συμπεριφέρονται με αξιοπρέπεια και με σεβασμό. Και να μην θεωρούν ότι, επειδή έχουν πιάσει ένα τιμόνι, έχουν μετατραπεί όλες και όλοι σε οδηγούς αγώνων» είπε χαρακτηριστικά. Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε πως η ΟΝΝΕΔ θα βρεθεί στους δρόμους, τις επόμενες δύο ημέρες, θα μοιράσει φυλλάδια στα διόδια κάνοντας μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη για αυτό το πολύ σημαντικό πρόβλημα. Όπως είπε όμως η ευθύνη για την οδική ασφάλεια είναι πρωτίστως ατομική.» Αφορά τον καθένα από εμάς, ο οποίος κάθεται στο τιμόνι και εκείνη τη στιγμή πρέπει να αντιληφθεί ότι αναλαμβάνει μια ευθύνη, όχι μόνο για τη δική του ζωή, αλλά και για τη ζωή των συνεπιβατών του, των παιδιών που - πολύ συχνά - είναι στα αυτοκίνητα χωρίς παιδικά καθίσματα, αλλά και των άλλων, οι οποίοι - στο κάτω-κάτω της γραφής - δεν φταίνε τίποτα αν ένας οδηγός μεθυσμένος εμπλακεί σε ένα τροχαίο δυστύχημα και αφαιρέσει μια ζωή» δήλωσε ενώ αναφέρθηκε και στον δικό του ρόλο ως γονιός.
«Έχω τρία παιδιά. Τη Σοφία, η οποία θα κλείσει τα 20, τον Κωνσταντίνο, ο οποίος θα κλείσει τα 19 και τη Δάφνη, η οποία αισίως θα κλείσει τα 14. Και, νομίζω, ότι δεν υπάρχει γονιός με παιδιά στην εφηβεία, μετά την ηλικία των 18, όταν τα παιδιά αρχίζουν και βγαίνουν το βράδυ και κινούνται αυτόνομα, που να μην ανησυχεί αν θα γυρίσουν τελικά στο σπίτι σώα. Αν θα εμπλακούν σε κάποιο τροχαίο ατύχημα και τι μπορεί αυτό να σημαίνει για τη ζωή τους. Δυστυχώς, τα στατιστικά στοιχεία για τα τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα είναι εξαιρετικά απογοητευτικά. 11.000 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα στη χώρα μας την τελευταία δεκαετία. Και, για κάθε ένα θάνατο από τροχαίο, αντιστοιχούν 4 βαρύτατοι τραυματισμοί, που συχνά οδηγούν σε βαριές αναπηρίες και 8 τραυματισμοί, οι οποίοι επιβάλλουν περίθαλψη σε νοσοκομείο» είπε ο κ. Μητσοτάκης.
Την εκδήλωση που έγινε στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, συντόνισαν οι δημοσιογράφοι Τάκης Πουρναράκης και η Χριστίνα Σταθάκη (πρόεδρος του StAr, Ίδρυμα 'Αρη Σταθάκη για την οδική ασφάλεια), ενώ ο παραολυμπιονίκης Μανώλης Μαράκης αναφέρθηκε στα προσωπικά βιώματά του καθώς ο ίδιος υπήρξε θύμα τροχαίου σε ηλικία 15 ετών.
 
website counter
friend finderplentyoffish.com