Κυριακή 9 Απριλίου 2017

Οnline κλείνουν ταξίδια οι Ελληνες

Το Διαδίκτυο προτιμά το 40% των Ελλήνων online καταναλωτών προκειμένου να κλείσουν ταξίδια σε μακρινούς προορισμούς, ενώ σε σχετικά υψηλά ποσοστά (20%) κυμαίνεται το ποσοστό χρήσης εφαρμογών όπως είναι τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια (e-wallets) μέσω smartphones. Από την άλλη πλευρά, το 71% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνει ότι ο φόβος της απάτης αποτελεί αντικίνητρο, προκειμένου να προχωρήσει σε online αγορές.




Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στον δείκτη Masterindex και την πρώτη έρευνα της Mastercard για τις πανευρωπαϊκές τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις πληρωμές. Με την ευρωπαϊκή αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου να αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 45% από το 2015 έως το 2018, η έρευνα της Mastercard σε καταναλωτές περισσoτέρων από 20 χώρες της EEA (European Economic Area) καταδεικνύει ότι ένας στους τέσσερις Ευρωπαίους με πρόσβαση στο διαδίκτυο, αγόραζε προϊόντα και υπηρεσίες online τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, το 2016. Σε πανευρωπαϊκό επίπεδο οι κατηγορίες των αγαθών που οι καταναλωτές αγοράζουν online είναι λιγότερο πιθανό να είναι «καθημερινά αντικείμενα». Ενδεικτικά, τα ρούχα και τα υποδήματα είναι μακράν η πιο δημοφιλής κατηγορία προϊόντων (48% Μ.Ο. στην EEA), με τα εισιτήρια (34%), τα ηλεκτρονικά (33%) και τα βιβλία (31%) να ακολουθούν.

 
website counter
friend finderplentyoffish.com