Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017

Θεσσαλονίκη: Ολοκληρώνεται στο μεγαλύτερο τμήμα η κατασκευή του οδικού κόμβου "Κ16"

Ολοκληρώνεται, στο μεγαλύτερο μέρος του, στις αρχές καλοκαιριού, το έργο κατασκευής του οδικού κόμβου "Κ16" Θεσσαλονίκης, που εξυπηρετεί τη διασύνδεση του βασικού οδικού δικτύου Κεντρικής Μακεδονίας με την ΠΑΘΕ, την περιφερειακή οδό και το πολεοδομικό συγκρότημα. Αναμένεται η προκήρυξη για την κατασκευή του υπόλοιπου τμήματος, στις αερογέφυρες της οδού Πόντου (συνδέσεις με Λαχαναγορά και ΚΤΕΛ) και τα συνοδά έργα, από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
 
Τα παραπάνω ανέφερε ο γενικός διευθυντής Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Γιάντσης, στη συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής Θεσσαλονίκης, στην οποία συζητήθηκε το θέμα της δημιουργίας του κόμβου "Κ16" ύστερα από αίτημα και εισήγηση των περιφερειακών συμβούλων της αντιπολίτευσης Δέσποινας Χαραλαμπίδου, Νιόβης Παυλίδου, Παντελή Καζαντζίδη, Βασίλη Γάκη και Χρυσούλας Παλιαδέλη.
Υπενθυμίζεται, ότι πριν περίπου ένα μήνα παραδόθηκαν στην κυκλοφορία τμήματα του "Κ16" που συνδέουν το Καλοχώρι με τη Θεσσαλονίκη και την περιφερειακή οδό με την πόλη, όπως και η παράπλευρη οδός, που δίνει διέξοδο για τα οχήματα που κινούνται από Καλοχώρι προς Θεσσαλονίκη. Όπως, άλλωστε, είχε γίνει τότε γνωστό, θα απομείνει ένα μικρό μέρος του παράπλευρου οδικού δικτύου προς υλοποίηση.
Μιλώντας στην επιτροπή, η Δέσποινα Χαραλαμπίδου από τη "Ριζοσπαστική Αριστερή Ενότητα" επισήμανε ότι πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες και λύσεις για τις καθυστερήσεις, εκτίμησε ότι δεν έχει βελτιωθεί η κατάσταση από πλευράς κυκλοφοριακού φόρτου, μετακινήσεων, ρύπων και ασφάλειας, σημείωσε ότι μένει ανολοκλήρωτο το 10% του έργου και πρότεινε τη δημιουργία επταμελούς συμβουλευτικής επιτροπής παρακολούθησης του έργου υπό την αιγίδα του υφυπουργείου Μακεδονίας - Θράκης.
Ο πρόεδρος της ΕΥΑΘ Γιάννης Κρεστενίτης, δήλωσε ότι η ΕΥΑΘ επιθυμεί να ολοκληρωθεί όσο γίνεται νωρίτερα η διαδικασία του κόμβου "Κ16" γιατί η κατασκευή του οδήγησε στην καταστροφή μέρους του συστήματος αποχέτευσης των χαμηλών περιοχών της Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, επισήμανε, ότι η μη ολοκλήρωση του συστήματος αυτού προκαλεί την περιβαλλοντική επιβάρυνση της δυτικής Θεσσαλονίκης και ειδικά του Δενδροποτάμου. Την ανάγκη ολοκλήρωσης των έργων για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων της περιοχής υπογράμμισαν ο εκπρόσωπος της συντονιστικής επιτροπής των επιχειρήσεων της περιοχής Καλοχωρίου Δημήτρης Δημητριάδης και ο δήμαρχος Δέλτα, Μίμης Φωτόπουλος.
Ερωτήματα για τα έργα που απομένουν και τη χρηματοδότησή τους διατύπωσε από την "Περιφέρεια Πρωταθλήτρια" ο Βασίλης Γάκης, ενώ η Χρυσούλα Παλιαδέλη, από την παράταξη "Συμμετέχω", τάχθηκε υπέρ της δημιουργίας συντονιστικής επιτροπής για το έργο. Ο Θεόδωρος Ιγνατιάδης, από τη "Λαϊκή Συσπείρωση", τόνισε ότι όσο η μελέτη και η κατασκευή των έργων αυτών είναι στα χέρια των κατασκευαστικών ομίλων δεν θα υπάρχει καμία ουσιαστική εγγύηση για το χρόνο αποπεράτωσής τους, το κόστος και την αρτιότητα του σχεδιασμού τους. Για έλλειψη συνεννόησης από τις υπηρεσίες, ειδικά στο θέμα του αγωγού της ΕΥΑΘ, έκανε λόγο η Νιόβη Παυλίδου, από τους "Πολίτες Μπροστά".
 
website counter
friend finderplentyoffish.com