Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Οι χρήστες smartphones επωφελούνται από την τεχνητή νοημοσύνη

Σύμφωνα με το Global Mobile Consumer Survey της Deloitte, το 65% των κατόχων smartphone σε 16 αναπτυγμένες χώρες έχουν χρησιμοποιήσει κάποια εφαρμογή με χαρακτηριστικά machine learning.


Αυτές οι εφαρμογές έχουν κατασκευαστεί για να κάνουν την εμπειρία των χρηστών πιο προσωποποιημένη, για παράδειγμα, προτείνοντας διαδρομές.
Όσο οι συσκευές και οι αλγόριθμοι βελτιώνονται, θα πρέπει να περιμένουμε οι υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης να γίνονται ακόμα πιο "έξυπνες".
Στο παρακάτω διάγραμμα που δημιουργήθηκε με βάση τα στοιχεία της μελέτης της Deloitte αποτυπώνεται πόσοι κάτοχοι smartphone είναι ενήμεροι (με σκούρο μπλε χρώμα) και πόσοι έχουν ήδη χρησιμοποιήσει (με ανοιχτό μπλε χρώμα) κάποια εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης στη συσκευή τους.
Με σειρά κατάταξης, οι κατηγορίες εφαρμογών είναι: Πρόβλεψη κειμένου, προτάσεις διαδρομών, φωνητικοί βοηθοί, φωνητική αναζήτηση, εφαρμογές μετάφρασης, μετατροπή φωνής σε κείμενο, κατηγοριοποίηση email, αυτόματες εγγραφές στο ημερολόγιο, προτάσεις με βάση την τοποθεσία, αυτόματη κατηγοριοποίηση φωτογραφιών.
 
website counter
friend finderplentyoffish.com