Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Ούτε στην Αφρική δεν οδηγούν έτσι

Υψηλούς ελέγχους και χαμηλά πρόστιμα αλλά και εφαρμογή των στρατηγικών σχεδίων που έχουν εκπονηθεί ήδη από το 2000, όπου ο σχεδιασμός αλλά και οι αποφάσεις για την αντιμετώπιση των τροχαίων ατυχημάτων θα λαμβάνονται από «κεντρικό πρόσωπο-υπερυπουργό» της κυβέρνησης, προτείνει ο συγκοινωνιολόγος Π. Παπαδάκος.





Μάλιστα θεωρεί ότι «κανένα από τα στρατηγικά σχέδια που έχουν διαμορφωθεί κατά καιρούς δεν έχει εφαρμοστεί στην πραγματικότητα και με συνέπεια, με αποτέλεσμα να είμαστε σε πολύ δυσάρεστη θέση»τονίζοντας παράλληλα ότι αν και κατέχουμε την τρίτη θέση από το τέλος όσον αφορά στα ατυχήματα στην Ε.Ε. είμαστε τυχεροί που δεν θρηνούμε παραπάνω θύματα κάθε χρόνο.

«Χρειάζεται προϋπολογισμός (όχι απαραίτητα υψηλός), αλλά κυρίως συνέπεια στις δράσεις που, μεταξύ άλλων, θα πρέπει να περιλαμβάνουν χαμηλά πρόστιμα αλλά συχνούς ελέγχους, για την εμπέδωση κατάλληλης συμπεριφοράς από τους οδηγούς» αναφέρει χαρακτηριστικά υποστηρίζοντας ότι τα ταξικά πρόστιμα δεν είναι λύση για την χώρα μας. Συγκεκριμένα διευκρινίζει ότι ανάλογες αποφάσεις για πρόστιμα ανάλογα με το εισόδημα έχουν εφαρμοστεί σε σκανδιναβικές χώρες, κάτι που ουσιαστικά ωστόσο ήρθε ως συμπλήρωμα πολλών άλλων δράσεων και μέτρων που είχαν προηγηθεί και είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. «Δεν μπορούμε να ξεκινάμε από το τέλος. Εδώ δεν εφαρμόζονται ούτε όσα προβλέπουν οι νόμοι» είπε χαρακτηριστικά και ανέφερε σαν παράδειγμα την λωρίδα έκτακτης ανάγκης η οποία δεν μένει ποτέ άδεια κάτι που δεν συμβαίνει ακόμα και σε δρόμους της Αφρικής!

«Με τον τρόπο που οδηγούμε είμαστε τυχεροί που είμαστε σε αυτή τη θέση» συμπλήρωσε και έθεσε επίσης το θέμα των υποδομών όπου λείπει ο σχεδιασμός για «συγχωρητικό οδικό περιβάλλον» και η σωστή συντήρηση.

 
website counter
friend finderplentyoffish.com