Τη διερεύνηση των σχέσεων της Aegean με την πολιτεία και ιδιαίτερα με την Ντόρα Μπακογιάννη προανήγγειλε ότι θα ζητήσει η Marvin Investment Group από την επόμενη κυβέρνηση. Με μια σκληρή ανακοίνωση άφησε αιχμές ότι η Aegean ενισχύθηκε και «ανδρώθηκε» από κρατικούς μηχανισμούς κατά τρόπο αθέμιτο ή ακόμη και παράνομο, με αποτέλεσμα τη ζημίωση της Ολυμπιακής και κατ' επέκτασιν του Δημοσίου. Καταγγέλλοντας εμπλοκή της Ντόρας Μπακογιάννη ανέφερε ότι «εκτός από πανίσχυρη υπουργός είναι και στενή φίλη της οικογένειας Βασιλάκη».
Την αντίδραση της MIG προκάλεσε συνέντευξη Τύπου που έδωσε νωρίτερα ο πρόεδρος της Aegean, Θόδωρος Βασιλάκης. Ο κ. Βασιλάκης δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι το "πάρτι" δεν τελείωσε, όπως λέει η MIG, αλλά αντίθετα "τώρα αρχίζει και θα είναι μια γιορτή προσφοράς και ποιοτικής αναβάθμισης των αερομεταφορών". Άφησε και εκείνος, με τη σειρά του αιχμές για αθέμιτο ανταγωνισμό στο παρελθόν, από την πλευρά της πολιτείας και της Ολυμπιακής και εκτίμησε ότι ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του ανταγωνισμού στις αερομεταφορές. Όπως τόνισε, υπάρχει χώρος για δυο κερδοφόρες αεροπορικές εταιρίες στην Ελλάδα.
"Σεβόμαστε τον ανταγωνισμό, αλλά δεν τον φοβόμαστε", ήταν το κεντρικό μήνυμα του επικεφαλής της αεροπορικής εταιρείας.
Κάνοντας αναφορά στα δρομολόγια από και προς την Κωνσταντινούπολη, υποστήριξε ότι το έγγραφο που έδωσε στη δημοσιότητα η Marfin ήταν μισό και αναφέρθηκε στα οφέλη για τους επιβάτες από τον ανταγωνισμό, λέγοντας ότι από τη στιγμή που άρχισαν οι πτήσεις της Aegean προς Κωνσταντινούπολη ο ναύλος μειώθηκε στο μισό. Παράλληλα, δήλωσε ότι η συμφωνία για δεύτερο αερομεταφορέα στη γραμμή της Κωνσταντινούπολης είχε υπογραφεί από το 1948 και επικυρώθηκε το 1996, ενώ η Aegean είχε διοριστεί δεύτερος αερομεταφορέας από το 2004 και από τότε προσπαθούσε να πάρει "slot".
MIG: Αναπάντητα παραμένουν τα ερωτήματα
"Θα ζητήσουμε από τη νέα Κυβέρνηση που θα προκύψει από τις επικείμενες εκλογές να ανοίξει τον φάκελο AEGEAN και να εξετάσει όλες τις διοικητικές εγκρίσεις και πράξεις των τελευταίων ετών, ώστε να πληροφορηθεί η Ελληνική Κοινωνία αν υπήρξαν παρανομίες ή αθέμιτες πρακτικές", ανέφερε στην ανακοίνωσή της η MIG. Ο επενδυτικός όμιλος επανήλθε στο ζήτημα των πτήσεων της Aegean προς την Κωνσταντινούπολη, θέτοντας σειρά ερωτημάτων, οι οποίες -όπως σημείωσε- έχουν ανακύψει με τη συνδρομή και της δημοσιογραφικής έρευνας. Συγκεκριμένα, ρώτησε:
• Είναι αλήθεια ότι η ΥΠΑ δέχθηκε να δώσει τη σχετική άδεια στην Aegean, βάσει ενός Μνημονίου Κατανόησης προτού υπάρξει διακρατική συμφωνία η οποία έπρεπε να κυρωθεί από την Ελληνική Βουλή;
• Είναι αλήθεια ότι βάσει του Μνημονίου η ΥΠΑ έδωσε άδεια για πτήσεις Σμύρνη-Αθήνα και σε Τουρκική εταιρεία η οποία κάνει πτήσεις στο κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου;
• Είναι αλήθεια ότι από αυτό το Μνημόνιο εξυπηρετείται μόνον ο τουρισμός της Τουρκίας (Αθήνα-Σμύρνη) και φυσικά και η AEGEAN αφού η κίνηση μεταξύ Ελλάδας-Τουρκίας εξυπηρετείτο και πριν και μάλιστα με πλεονάζουσα χωρητικότητα;
• Για ποιο λόγο λοιπόν η Ελληνική πλευρά αξίωνε την υπογραφή αυτού του Μνημονίου και μάλιστα «επειγόντως»;
• Είναι αλήθεια ότι η σύμπραξη του Υπουργείου Εξωτερικών με την ΥΠΑ για την υπογραφή του Μνημονίου έγινε με πλήρη άγνοια του αρμόδιου Υπουργείου Μεταφορών;
• Είναι αλήθεια ότι μετά την πρόσφατη απομάκρυνση του Διοικητή της ΥΠΑ το Υπουργείο Μεταφορών έχει αναθέσει σε ειδική επιτροπή την πιθανή επανεξέταση της σχετικής διαδικασίας αδειοδότησης;
"Σε κάθε περίπτωση η AEGEAN και οι φίλοι της πρέπει να καταλάβουν ότι το πάρτι τελείωσε και ότι οι αερομεταφορές εκτός από κερδοσκοπική επιχείρηση είναι και κοινωνικό αγαθό" κατέληξε η ανακοίνωση της MIG.