Τους λόγους για τους οποίους δεν πρόκειται να κατασκευαστεί η υποθαλάσσια αρτηρία στη Θεσσαλονίκη εξήγησε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ Σουφλιάς. Παρόλο που η σύμβαση κυρώθηκε στη Βουλή
και ψηφίστηκε από τη Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ υπήρξαν προσφυγές στο Σ.τ.Ε. (που δεν έχει αποφασίσει ακόμα) και στο υπουργείο Πολιτισμού, το οποίο, μετά από εισήγηση του ΚΑΣ, αποφάσισε να αλλάξει τους όρους με τους οποίους έγινε ο διαγωνισμός και είχαν την υπογραφή τριών προηγούμενων υπουργών Πολιτισμού.
Ζήτησε το έργο να γίνει όλο υπόγειο με άλλη μέθοδο και σε βάθος μεγαλύτερο κατά 17 μέτρα.
Προέκυψε ένα εντελώς διαφορετικό έργο από τεχνικής και οικονομικής πλευράς. Αυτή τη στιγμή το δημόσιο και ο παραχωρησιούχος βρίσκονται σε διαιτησία προκειμένου να καθοριστεί το ύψος της αποζημίωσης της εταιρείας.