Θεαματική αύξηση κατά 20% σημειώθηκε στην κατανάλωση του φρέσκου γάλακτος, μετά τις μειώσεις των τιμών που έκαναν οι γαλακτοβιομηχανίες.
Αυτό κάνει γνωστό η εταιρία Vivartia, η πρώτη που κατέβασε την τιμή στο φρέσκο παστεριωμένο γάλα «Δέλτα» και συγκεκριμένα στο ένα ευρώ ανά λίτρο στα σούπερ μάρκετ.
Ένα μήνα μετά, όπως σημειώνει η θυγατρική του ομίλου MIG, τα στοιχεία μέτρησης δείχνουν την κατανάλωση στη συνολική αγορά του ελληνικού φρέσκου γάλακτος να παρουσιάζει «θεαματική αύξηση άνω του 20%.
Κατά τη γαλακτοβιομηχανία «η επιτυχία της απόφασης αυτής δίνει διέξοδο στα προβλήματα διάθεσης και αξιοποίησης της ελληνικής παραγωγής γάλακτος που υπήρχαν, προσφέροντας μια νέα προοπτική για το μέλλον».
Επιπλέον η Vivartia ανακοινώνει ότι ξεκινά και μια μεγάλη διαφημιστική καμπάνια για να αναδείξει όλους τους οφελούμενους από τη... στροφή των καταναλωτών προς το φρέσκο γάλα. Το μήνυμα της νέας επικοινωνία της Vivartia είναι «ένα μεγάλο ευχαριστώ όλων για κάθε φορά που επιλέγουμε φρέσκο ελληνικό γάλα».