Mειωμένο ήταν το ενδιαφέρον από τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις για την κάλυψη των άγονων γραμμών της περιόδου 2009-2010. Πιο συγκεκριμένα το ΥΕΝ προκήρυξε 19 γραμμές. Φακέλους κατέθεσαν 10 ακτοπλοϊκές εταιρείες για 10 από τις γραμμές.
Μεταξύ άλλων έδειξαν ενδιαφέρον για δύο γραμμές η Blue Star Ferries η ΑΝΕΚ, η ΝΕΛ και η ΛΑΝΕ . Φακέλους κατέθεσαν και οι εταιρείες Παναγιά Οδηγήτρια Ν.Ε, η ΑΝΜΕΖ ΑΕ, η Θεσσαλονίκη Ν.Ε, η ΣΚΥΡΟΣ Ν.Ε., και η Πορφυρούσα ΝΕ
Πιο συγκεκριμένα, η Blue Star Ferries κατέθεσε φάκελο για τις γραμμές:
- Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Ηρακλειά-Σχοινούσα-Κουφονήσια-Κατάπολα και επιστροφή. Επιδοτείται το κομμάτι Νάξος-Ηρακλειά-Σχοινούσα-Κουφονήσια-Κατάπολα και επιστροφή.
- Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Δονούσα-Αιγιάλη-Αστυπάλαια και επιστροφή. Επιδοτείται το κομμάτι Νάξος-Δονούσα-Αιγιάλη-Αστυπάλαια και επιστροφή.
Η ΑΝΕΚ διεκδικεί τη γραμμή Πειραιάς-Πάτμος-Λειψοί-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος και επιστροφή. Επιδοτούμενο κομμάτι είναι το Πάτμος-Λειψοί-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος και επιστροφή.
Η ΝΕΛ για δύο γραμμές: -Λαύριο-Αγ.Ευστράτιος-Λήμνος με επιστροφή και-Λαύριο/Ραφήνα-Ψαρά-Μεστά Χίου και επιστροφή.
Η ΛΑΝΕ διεκδικεί τη γραμμή Πειραιάς-Θήρα-Ανάφη και επιστροφή με επιδοτούμενο το κομμάτια Θήρα-Ανάφη και επιστροφή.
Στις αρχές της επόμενης εβδομάδας πραγματοποιείται ο β' διαγωνισμός στον οποίο περιλαμβάνονται οι γραμμές που ανήκουν στην αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου.
Αζήτητα
Στα αζήτητα έμειναν τα δρομολόγια: 1. Πειραιάς-Μήλος/Σίφνος-Κίμωλος και επιστροφή. Επιδοτούμενο το κομμάτι Μήλος/Σίφνος-Κίμωλος και επιστροφή.
2.Κύμη-Λήμνος και επιστροφή.
3. Θεσσαλονίκη-Σποράδες-Κυκλάδες-Ηράκλειο και επιστροφή. Μισθούμενο το τμήμα Θεσσαλονίκη-προσέγγιση σε τουλάχιστον δύο νησιά των Σποράδων-προσέγγιση σε τουλάχιστον δύο νησιά των Κυκλάδων-Ηράκλειο και επιστροφή.
4.Χανιά-τροιζηνία Φωκίδας και επιστροφή.
5. Αγία Κυριακή-Νήσος Τρίκερι και επιστροφή.
6.Χώρα Σφακίων-Γαύδος και επιστροφή
7.Παλιαοχώρα-Γαύδος και επιστροφή.
8. Ιερισσός-Ι.Μ.Μ.Λαύρας και επιστροφή
9. Δάφνη-Ι.Μ.Μ.Λαύρας και επσιτροφή