Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

Καταγγελίες καταναλωτών για κλήσεις - «φαντάσματα»

Κλήσεις - «φαντάσματα», για παράνομη στάθμευση, έστειλε σε οδηγούς ο δήμος Θεσσαλονίκης, καταγγέλλει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή και ζητά διερεύνηση για «λάθος».


Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ, τις τελευταίες μέρες γίνεται αποδέκτης παραπόνων καταναλωτών, για το δήμο Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τις καταγγελίες, ο δήμος απέστειλε ειδοποιητήρια σε οδηγούς για παραβάσεις του ΚΟΚ, που φέρονται να έγιναν το 2002 ή 2003. Οι καταναλωτές υποστηρίζουν όμως, ότι δε θυμούνται να είχαν βρει κάποια κλήση στο αυτοκίνητό τους, ούτε έχουν παραλάβει κάποιο ειδοποιητήριο, τα 6 ή 7 χρόνια, που μεσολάβησαν. Επίσης, αναφέρουν ότι οι κλήσεις, γράφουν οδούς όπου επιτρέπεται η στάθμευση.
"Καταναλωτές που ζήτησαν επιπλέον στοιχεία από το δήμο ανακάλυψαν μάλιστα, ότι η κλήση αφορούσε αυτοκίνητο διαφορετικό από το δικό τους", αναφέρει το ΚΕΠΚΑ και συμβουλεύει του οδηγούς που παίρνουν τέτοια ειδοποιητήτηρια:
"Πριν πληρώσουν το πρόστιμο, να ζητούν γραπτά το αντίγραφο της κλήσης, για να διαπιστώσουν, από την περιγραφή του ΙΧ, αν τους αφορά ή πρόκειται για λάθος".

 
website counter
friend finderplentyoffish.com