Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

ΕΣΘ: Προβλήματα με το μετρό

Αποφασιστικότερες αρμοδιότητες για τον άμεσο χειρισμό προβλημάτων, που προκύπτουν κατά τις εργασίες του μετρό Θεσσαλονίκης, πρέπει να έχουν οι τοπικοί εκπρόσωποι της «Αττικό Μετρό» και η ανάδοχος εταιρία του έργου, σε συνεργασία πάντα με τους φορείς της πόλης, όπως επισημαίνει ο Εμπορικός Σύλλογος (ΕΣΘ).


'Οπως προσθέτει, οι ενδεδειγμένες λύσεις πρέπει να αποφασίζονται χωρίς περιττές και χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες, κάτι που δεν είναι δυνατόν σήμερα, καθώς απαιτούνται εγκρίσεις από τη διοίκηση της εταιρίας, που εδρεύει στην Αθήνα.

Στελέχη του ΕΣΘ συναντήθηκαν με εκπροσώπους της «Αττικό Μετρό», σε μια προσπάθεια να βρεθούν λύσεις για τη μείωση του κυκλοφορικού προβλήματος και της ταλαιπωρίας των πολιτών και για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς. Στη συνάντηση, στην οποία παρέστησαν και εκπρόσωποι των εμπορικών επιχειρήσεων, οι οποίες εδρεύουν πλησίον εργοταξίων του μετρό, υπήρξε -σύμφωνα με τον ΕΣΘ- ειλικρινής προσπάθεια, εκ μέρους των εκπροσώπων της «Αττικό Μετρό», για την εξεύρεση των καταλληλότερων λύσεων.

«Παρ' όλη την καλή διάθεση, που επιδεικνύεται από τους τοπικούς εκπροσώπους της εταιρίας, οι ενέργειες που προτείνονται, κατά καιρούς, για την εξομάλυνση των προβλημάτων, θα πρέπει να τύχουν της έγκρισης της διοίκησης στην Αθήνα, μια χρονοβόρα, μεταξύ άλλων, διαδικασία, η οποία μόνον δυσλειτουργία και καθυστερήσεις επιφέρει», υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.
 
website counter
friend finderplentyoffish.com