Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Πέφτει κατά 17,6% η δαπάνη το 10μηνο

Συνεχίζεται ο κατήφορος της διαφημιστικής δαπάνης τον Οκτώβριο καθώς τα έσοδα των ΜΜΕ από διαφημίσεις πέφτουν κατά 12,1% (έναντι 12,3% τον Σεπτέμβριο). Η τηλεόραση χάνει το 1,63% των δυνάμεών της (τον Σεπτέμβριο έπεφτε κατά 12,2%), τα περιοδικά το 21,16% (έναντι 19,2% τον αμέσως προηγούμενο μήνα), οι εφημερίδες μόλις το 4,7% της δυναμικής τους (τον 9ο μήνα έπεφταν κατά 4,2%) ενώ το ραδιόφωνο απώλεσε το 26% των εσόδων του αρκετά μικρότερο ποσοστό από ό,τι τον Σεπτέμβριο του 2009 (30,5%).


Το 10μηνο του 2009 η μείωση αγγίζει το 17,6%. Η πτώση αυτή είναι πρωτοφανής στα χρονικά της Media Services από το 1989 έως σήμερα. Στην πράξη, το διάστημα Ιανουάριος ? Οκτώβριος η διαφημιστική δαπάνη στα 4 παραδοσιακά Μέσα μειώνεται στο 1,75 δις ευρώ (έναντι 2,1 δις ευρώ το 2008), ενώ μόνο τον Σεπτέμβριο ο διαφημιστικός τζίρος αγγίζει τα 211,3 εκατ. ευρώ (έναντι 240 εκατ. ευρώ τον 10ο μήνα του 2008). Το 10μηνο του 2009 τα κανάλια χάνουν το 20,65% των διαφημιστικών τους εσόδων σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα (561 εκατ. ευρώ έναντι 708 εκατ. ευρώ εκατ. ευρώ πέρυσι). Τα περιοδικά πέφτουν κατά 19,4% (702,5 εκατ. ευρώ έναντι 871,7 εκατ. ευρώ), οι εφημερίδες κατά 6,4% (355 εκατ. ευρώ έναντι 379 εκατ. ευρώ) και το ραδιόφωνο κατά 20,5% (136 εκατ. ευρώ έναντι 172 εκατ. ευρώ).

Τα μερίδια των Μέσων στην «πίτα» το 10μηνο είναι: Τηλεόραση: 31,9%, Περιοδικά: 40%, Εφημερίδες: 20,2% και Ραδιόφωνο: 7,7%.

Το Mega το 10ηνο του 2009 έχει το 31,4% της «πίτας» της τηλεοπτικής διαφημιστικής δαπάνης, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 176,7 εκατ. ευρώ. Στα 120,1 εκατ. ευρώ ανέρχεται η δαπάνη στον ΑΝΤ1 (21,3%), στα 93,4 εκατ. ευρώ (16,63%) ο τζίρος του Star, στα 83,3 εκατ. ευρώ τα έσοδα του Alpha (14,8%) και στα 61,8 εκατ. ευρώ η «είσπραξη» του Alter (11,02%).

Σημειώνεται ότι τα στοιχεία αυτά που εκδίδει η Media Services S.A. προκύπτουν από τον ακριβή αριθμό των εμφανίσεων και τον ακριβή χώρο και χρόνο διαφήμισης όπερ σημαίνει ότι αποδίδουν την τεκμαρτή διαφημιστική δαπάνη και όχι τα έσοδα των Μέσων.

Διαφημιστική Δαπάνη 10μήνου

Μέσον Δαπάνη 2009 δαπάνη 2008 μεταβολή % μερίδιο %

Τηλεόραση 561.863.000 708.062.000 -20,6 31,9

Περιοδικά 702.567.000 871.794.000 -19 40

Εφημερίδες 355.022.000 379.576.000 -6,4 20,2

Ραδιόφωνο 136.755.000 172.063.000 -20,5 7,7

Σύνολο 1.756.228.000 2.131.496.000 -17,61


 
website counter
friend finderplentyoffish.com