Η ελλιπής διαφημιστική καμπάνια και τα αρνητικά μηνύματα που διαδόθηκαν μέσω των τηλεοπτικών δικτύων για την κατάσταση στην Ελλάδα αποτελούν τις αιτίες της δραματικής μείωσης που κατέγραψε φέτος ο θαλάσσιος τουρισμός στη χώρα μας, σύμφωνα με τον Αντώνη Στελιάτο, πρόεδρο της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού.
Όπως υπογράμμισε ο Αντ. Στελιάτος, οι πελάτες από την Αμερική, που αποτελούν το 80% της αγοράς, "φοβήθηκαν" να πλεύσουν προς την Ελλάδα.
Σχετικά με τα μεγέθη της αγοράς των επαγγελματικών σκαφών, ο Αντ. Στελιάτος σημείωσε ότι η φετινή χρονιά για τον κλάδο των επαγγελματικών σκαφών κινείται στα όρια της επιβίωσης του.
Συγκεκριμένα, τα ιστιοπλοϊκά φέτος κινούνται με πτώση 10% σε σχέση με πέρυσι, τα μεσαία κρουαζιερόπλοια σημειώνουν πτώση 15% ενώ στα σκάφη έως και 12 ατόμων, η κίνηση υποχώρησε κατά 80%.
Όσον αφορά στην επανασύσταση του υπουργείου Ναυτιλίας, ο Αντ. Στελιάτος είπε: "Επιτέλους θα έχουμε ένα σημείο όπου θα μπορούμε οι επαγγελματίες του κλάδου να επιλύουμε τα δικά μας θέματα. Μάλιστα σημείωσε το γεγονός ότι ο νέος υπουργός κ. Διαμαντίδης είναι γνώστης της θαλάσσιας πραγματικότητας".