Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011
Οδηγοί ταξί: Οι προϋποθέσεις για τα πληθυσμιακά κριτήρια
«Ναι, αλλά υπό όρους», λένε οι οδηγοί ταξί στην πρόταση του νέου υπουργού Μεταφορών για θέσπιση πληθυσμιακών κριτηρίων για την έκδοση νέων αδειών.
Σύμφωνα με παρέμβαση του Σωματείου Οδηγών Ταξί και έπειτα από τις δηλώσεις του Μάκη Βορίδη για «επανεξέταση της απελευθέρωσης του κλάδου», οι οδηγοί τονίζουν ότι θα συμφωνούσαν με τα πληθυσμιακά κριτήρια υπό τις εξής προϋποθέσεις:
* Εάν γίνει εκκαθάριση μέσω ηλεκτρονικής σάρωσης των ειδικών αδειών από αυτούς που τις κατέχουν παράνομα.
* Εάν πραγματοποιηθεί εκκαθάριση των ειδικών αδειών οδήγησης (ειδική κάρτα) ΕΔΧ αυτοκινήτων, μέσω των ελεγκτικών μηχανισμών και των στοιχείων που ήδη διαθέτει το υπουργείο Υποδομών.
* Εάν τηρηθεί ο νόμος και το νομικό καθεστώς που ήδη υπάρχει και που έχει καταστρατηγηθεί.
Μάλιστα, οι εκπρόσωποι του σωματείου κάνουν λόγο για «κύκλους» που «λυμαίνονται» τα ταξί στη χώρα μας, αποκομίζοντας τεράστια και αφορολόγητα κέρδη. Υπενθυμίζουν, παράλληλα, ότι σήμερα στο Νομό Αττικής κυκλοφορούν περίπου 15.000 ταξί και εργάζονται σε αυτά περίπου 10.000 οδηγοί μη ιδιοκτήτες. «Γίνεται εύκολα κατανοητό ότι βάσει αυτών των αριθμών περίπου 5.000 αυτοκίνητα (διπλές 12ωρες βάρδιες) κινούνται αποκλειστικά από τους οδηγούς μη ιδιοκτήτες και ανήκουν στους λεγόμενους "επενδυτές-ιδιοκτήτες" ταξί», σημειώνουν με έμφαση.