Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Γ.Παπακωνσταντίνου: Έχω πολιτικές ευθύνες αλλά όχι ποινικές

Σε όλα τα ερωτήματα για τα οποία εγκαλείται επιχείρησε να δώσει τις δικές του απαντήσεις, ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Γιώργιος Παπακωνσταντίνου.

Μιλώντας στη Βουλή, είπε αναφορικά με τους χειρισμούς του





ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΗΣE ΤΟ CD
«Τι να πρωτοκολλήσω; Ενα cd χωρίς διακριτικά; Αλλωστε πρωτοκόλληση σήμαινε επισημοποίηση των στοιχείων. Δεν ήθελα να ακυρώσω τη δυνατότητα αξιοποίησής τους. Μη δίνοντας επίσημο χαρακτήρα στα εν λόγω στοιχεία έδωσα καλύτερη δυνατότηα προστασίας τους. Σε τι εμποδίζιε άλλωστε η μη πρωτοκόλληση την αξιοποίησή τους; Και αν έπρεπε να πρωτοκολληθούν γιατί δεν τα πρωτοκόλλησαν όλοι όσοι τα έλαβαν στη συνέχεια;»

ΓΙΑΤΙ ΕΔΩΣE 20 ΟΝΟΜΑΤΑ: Τα περίπου 20 ονόματα που έδωσα στον επικεφαλής του ΣΔΟΕ ήταν για μία πρώτη φάση ελέγχου, άλλωστε τα ονόματα αυτά κάλυπταν τις μισές περίπου καταθέσεις από το σύνολο της λίστας.

ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΚΕ το CD ΣΕ USB: «Επειδή είναι πιο ασφαλές μέσο αποθήκευσης. Αν υπάρχει ευθύνη, η όποια ευθύνη βαρύνει εμένα και κανέναν άλλον από τους συνεργάτες μου.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ CD:
«Δεν έχασα το CD. To έδωσα για φύλαξη στη γραμματεία μου. Δεν γωρίζω που φυλάσσεται σήμερα», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Παπακωνσταντίνου που παραδέχθηκε πάντως ότι έπρτεπε να υπάρξει καλύτερη διαχείριση και μεγαλύτερη επιμέλεια στη διαχείριση του πρωτότυπου CD.

«Λυπάμαι που αυτή η αστοχία μου έδωσε λαβή για να αμφισβητηθεί η προσπάθεια της τότε κυβέρνησης», πρόσθεσε.

Οσον αφορά στην αφαίρεση των ονομάτων συγγενών του από τη λίστα, είπε: «Δεν είχα λόγο να το κάνω. Αλλωστε οι συγγενείς μου προσκόμισαν αποδείξεις για εισοδήματα ύψους 10,5 εκατομμυρίων στον εισαγγελέα (...) Εμαθα για την αφαίρεση των ονομάτων τους στις 28 Δεκεμβρίου, μαζί με όλον τον κόσμο».

 
website counter
friend finderplentyoffish.com