Η δημοφιλής πλέον παγκοσμίως (και στην Ελλάδα) εταιρεία Zoom που έχει αναπτύξει την ομώνυμη εφαρμογή βιντεοδιασκέψεων, η οποία έχει μεγάλο "σουξέ" εν μέσω πανδημίας και τηλεργασίας, ανακοίνωσε ότι δημιουργεί μία νέα πλατφόρμα, το OnZoom, που θα επιτρέπει σε μεγάλο αριθμό ανθρώπων να παρακολουθούν διαδικτυακά με εισιτήριο μουσικές και άλλες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.
Εισιτήρια θα μπορούν να διατίθενται για έως 1.000 άτομα που θα θέλουν να παρακολουθήσουν online μία συναυλία, μία παράσταση ή κάποια άλλη εκδήλωση. Το OnZoom θα δοκιμαστεί αρχικά (σε έκδοση beta) στις ΗΠΑ, με τιμές εισιτηρίου έως 50 δολάρια, ανάλογα με την εκδήλωση. Τη νέα πλατφόρμα ήδη στηρίζουν εταιρείες που θέλουν να παρέχουν μέσω αυτής εργαστήρια και σεμινάρια σε πελάτες τους.
Παρά τη θεαματική μεγέθυνση των χρηστών του, ένα μεγάλο μέρος των χρηστών του Zoom χρησιμοποιεί μέχρι στιγμής δωρεάν την πλατφόρμα του. Το Zoom, σύμφωνα με τους αναλυτές, διαβλέπει ότι εξαιτίας του κορονοϊού έχει δημιουργηθεί -λόγω του φόβου των ανθρώπων και του περιορισμού των συναθροίσεων- ένα εμπορικό κενό στην αγορά του πολιτισμού και προσπαθεί να το καλύψει διαδικτυακά, αποκομίζοντας κέρδος.
"Οι άνθρωποι ήδη κάνουν επί πληρωμή online μαθήματα γιόγκα και ρέικι ή παίρνουν ιατρικές συμβουλές μέσω βιντεοδιασκέψεων. Πολλοί ενθουσιάζονται με την ιδέα να μπορούν να κάνουν κάτι ανάλογο σε μεγαλύτερη κλίμακα, θεωρώντας ότι η αγορά για κάτι τέτοιο μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερη", δήλωσε στο BBC ο Τζόζεφ Έβανς, επικεφαλής τεχνολογίας της εταιρείας αναλύσεων Enders Analysis.
"Ένα μεγάλο ερωτηματικό είναι βέβαια τι θα συμβεί όταν τα πράγματα επιστρέψουν στην κανονικότητα σε βάθος χρόνου. Θα υπάρχει ακόμη ζήτηση για όλες αυτές τις κάθε είδους βιντεοδιασκέψεις και online εκδηλώσεις; Πάντως, ακόμη κι αν υπάρχει μία μικρή πιθανότητα να βρεθεί μία μεγάλη αγορά εκεί έξω, μπορεί να αξίζει τον κόπο", πρόσθεσε.