Για επανεξέταση του συνόλου των δρομολογίων του ΟΣΕ και για τόνωση των συχνοτήτων σε τμήματα του δικτύου κάνει λόγο ο αρμόδιος για τις Μεταφορές υφυπουργός Υποδομών Ν. Σηφουνάκης.
Απαντώντας σε ερώτηση που κατέθεσε η βουλευτής Τρικάλων Σούλα Μερεντίτη (ΠΑΣΟΚ) σχετικά με την εξυπηρέτηση της Δυτ. Θεσσαλίας από το σιδηρόδρομο, ο υφυπουργός εκτιμά πως στις περισσότερες περιπτώσεις η περικοπή δρομολογίων του ΟΣΕ, επί των ημερών της προηγούμενης κυβέρνησης, είχε βασιστεί σε μια λογική απαξίωσης του ΟΣΕ που θα οδηγούσε στην ιδιωτικοποίησή του. "Εμείς θα επανεξετάσουμε μέσα σε ένα ορθολογικό πλαίσιο τα δρομολόγια με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας προσφερομένων υπηρεσιών ώστε να καταστεί ο σιδηρόδρομος ελκυστικό και ανταγωνιστικό μέσο μεταφοράς" σημειώνει ο υφυπουργός, ενώ όσον αφορά τη Δυτ. Θεσσαλία έκανε λόγο για ορθολογική τόνωση των δρομολογίων.
Η απόφαση του οργανισμού να διακόψει από την 1η Αυγούστου 2009 την απευθείας σύνδεση των Τρικάλων και της Καλαμπάκας με την Αθήνα είχε προκαλέσει τις αντιδράσεις των τοπικών φορέων που έκαναν λόγο για περιθωριοποίηση της Δυτικής Θεσσαλίας. Σε μια προσπάθεια να χρυσώσει το χάπι ο ΟΣΕ προσπάθησε να χρυσώσει το χάπι, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα μετεπιβίβασης σε άλλο συρμό στο Παλαιοφάρσαλο, η οποία κάθε άλλο παρά ικανοποίησε τους τοπικούς φορείς.
Παράλληλα ο Ν. Σηφουνάκης αναφέρθηκε στη δυσχερή οικονομική θέση του οργανισμού, το συσσωρευμένο έλλειμμα του οποίου ξεπερνά τα 9 δισ. ευρώ, έναντι 3,2 δισ. το 2004. Προσθέτει, επίσης, πως ενώ πριν από 5 χρόνια για τη μισθοδοσία 9.200 εργαζομένων ο ΟΣΕ δαπανούσε 240 εκατ. ευρώ, στο τέλος του 2008 και με 2.200 εργαζόμενους λιγότερους οι δαπάνες σχεδόν διπλασιάστηκαν και ανήλθαν σε 440 εκατ.