Σύμφωνα με την ανάλυση των τιμών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης που πραγματοποίησε το Ελληνικό Κέντρο Καταναλωτών και αφορούν τις Χώρες της Ευρωζώνης, για τον μήνα Νοέμβριο-09, προκύπτει ότι, η Έλλάδα κατέχει σταθερά την πρωτιά στις αυξήσεις σε πολλά προϊόντα .
Συγκεκριμένα:
-Η Ελλάδα πρώτη στον πληθωρισμό μέ 2,1% όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 0,5%
-Η Ελλάδα πρώτη στην ένδυση με αύξηση 2,8% τον Νοέμβριο -09 σε σχέση με τον Νοέμβριο -08 , μέ δεύτερο τό ΒΕΛΓΙΟ με 0,9%, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 0,0% .
-Η Ελλάδα πρώτη στα παπούτσια με αύξηση 2,8% τον Νοέμβριο -09 σε σχέση με τον Νοέμβριο -08 , μέ δεύτερη την Αυστρία με 2,7%, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 0,7% .
-Η Ελλάδα πρώτη στις επισκευές οικιακών συσκευών με αύξηση 4,8% τον Νοέμβριο 09, σε σχέση με τον Νοέμβριο -08 , με δεύτερη την Ισπανία με 4%, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 2,0%.
-Η Ελλάδα πρώτη στις υπηρεσίες για επισκευή και συντήρηση κατοικίας με αύξηση 4,0%, τον Νοέμβριο 09, σε σχέση με τον Νοέμβριο -08 , μέ δεύτερη την Κύπρο με 3,5 %, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 1,7%.
-Η Ελλάδα πρώτη στον σιδηρόδρομο με αύξηση 36,6% τον Νοέμβριο 09 , σε σχέση με τον Νοέμβριο -08 , μέ δεύτερη την Ιρλανδία με 8,3%, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 4,1%.
-Η Ελλάδα πρώτη στις οδικές μεταφορές επιβατών με αύξηση 19,7% τον Νοέμβριο -09, σε σχέση με τον Νοέμβριο -08 , με δεύτερη την ΜΑΛΤΑ 5,2%, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 3,2%.