Τηλεφωνική γραμή ενημέρωσης και υποστήριξης για εργαζόμενους και εργοδότες, όσον αφορά στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, δημιουργεί το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ).
Η ενημέρωση σχετικά με τα εργασιακά δικαιώματα και τις θεσμοθετημένες υποχρεώσεις των επιχειρήσεων, θα γίνεται παράλληλα με την καταγραφή καταγγελιών και τη δρομολόγησή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες. Ερωτήματα και καταγγελίες θα μπορούν να κατατίθενται επώνυμα ή ανώνυμα, ενώ θα καταχωρούνται ηλεκτρονικά στο σύστημα. Η ενημέρωση θα αφορά και θέματα υγείας και ασφάλειας στην εργασία.
Η τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης, που θα ενεργοποιηθεί στον αριθμό 15512, θα απλουστεύσει τη διαδικασία ενημέρωσης που ίσχυε μέχρι τώρα με τους Επιθεωρητές του Σώματος που υπηρετούν στα 102 Τμήματα Κοινωνικής Επιθεώρησης (ΤΚΕ) και τα 52 Τμήματα Τεχνικής και Υγειονομικής Επιθεώρησης (ΤΤΥΕ), που βρίσκονται σ' όλη τη χώρα.
Η γραμμή 15512 είναι ήδη ενεργή για την υποβολή καταγγελιών επώνυμων ή ανώνυμων σχετικά με παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας και της αδήλωτης εργασίας. Η ανταπόκριση του κοινού στην γραμμή καταγγελιών δεν ήταν η αναμενόμενη.
Το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας, αναφορικά με τα στοιχεία δράσης εννεαμήνου και τρίτου τριμήνου 2010, έχει πιστοποιήσει 2.924 παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας ενώ, κατά την ίδια περίοδο, το τηλεφωνικό κέντρο 15512 δεν ξεπέρασε τις τέσσερις καταγγελίες την ημέρα και οι περισσότερες δεν αφορούσαν καταγγελίες παραβάσεων. Για το λόγο αυτό επιλέχθηκε η μετατροπή και η αναβάθμιση του συστήματος.
Το έργο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ψηφιακή Σύγκλιση μέσα από το υποέργο "Υλοποίηση σύγχρονου κεντρικοποιημένου συστήματος παροχής υπηρεσιών του ΣΕΠΕ - Call Center".