Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Οι εκπτώσεις «έριξαν» τον πληθωρισμό

Πτωτικά κινήθηκε ο γενικός δείκτης τιμών καταναλωτή το Φεβρουάριου του 2011 σε σχέση με τον Ιανουάριο κυρίως λόγω χειμερινών εκπτώσεων των εμπορικών καταστημάτων. Διαμορφώθηκε στο 4,4% από το 5,2% που ήταν ένα μήνα πριν.


Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, η μείωση του πληθωρισμού οφείλεται κατά κύριο λόγο στη πτώση κατά 17,6% του δείκτη «ένδυσης και υπόδησης» λόγω των χειμερινών εκπτώσεων.

Αντιθέτως οι γενικός δείκτης τιμών καταναλωτή τον Φεβρουάριο του 2011 εμφανίζεται ιδιαίτερα αυξημένος αν συγκριθεί με τον ίδιο μήνα του 2010 (ήταν στο 2,8%). Στις ανατιμήσεις «πρωταγωνιστούν» τα αλκοολούχα ποτά και ο καπνός (αύξηση δείκτη κατά 19,2%), ακολουθούν οι μεταφορές (12%) και η στέγαση (9,9%) εξαιτίας κυρίως της αύξησης του κόστους των καυσίμων και του πετρελαίου θέρμανσης αντίστοιχα.

 
website counter
friend finderplentyoffish.com