Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Smartphones και tablets αγοράζουν οι Ελληνες

Λιγότερα αλλά πιο «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα αγοράζουν οι Έλληνες καταναλωτές το 2014, οι οποίοι δεν παραλείπουν να συνεχίζουν να αποκτούν και tablets, χωρίς, όμως, να είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν υψηλά ποσά για καμία από τις δύο κατηγορίες τεχνολογικών προϊόντων.




Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς, το 2014 αναμένεται να πουληθούν περίπου 1,4 εκατ. συσκευές κινητής τηλεφωνίας, αριθμός σημαντικό μικρότερος σε σχέση με τα 1,964 εκατ. κινητά τηλέφωνα που είχαν πουληθεί το 2013 στη χώρα μας. Βασικός παράγοντας της πτώσης αυτής είναι η σημαντική μείωση στις πωλήσεις των «κλασικών» κινητών τηλεφώνων, καθώς στα smartphones παρατηρείται μικρή αύξηση στην πορεία των πωλήσεων σε σχέση με την περασμένη χρονιά.

Από την άλλη πλευρά, η στροφή στα προσιτά smartphones είναι έντονη. Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το 21,3% των smartphones που πουλήθηκαν στο χρονικό διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2014 είχαν τιμή πώλησης κάτω από τα 100 ευρώ, το 26,6% ήταν μεταξύ 100 και 150 ευρώ και το 23,2% ήταν μεταξύ 151 και 200 ευρώ. Δηλαδή, το 71,1% των smartphones ήταν κάτω από τα 200 ευρώ, όταν το αντίστοιχο διάστημα του 2013 το ποσοστό ήταν μεν 70,5% αλλά μόλις το 16,5% ήταν κάτω από τα 100 ευρώ. Την ίδια στιγμή, πάνω από 500 ευρώ κόστιζε το 7,6% των smartphones, όταν πέρσι το ποσοστό ήταν στο 11,4%.

Tablets
Στα tablets, στο εννεάμηνο οι πωλήσεις εκτιμάται ότι έχουν ήδη φθάσει στις 488.000 τεμάχια, όταν όλο το 2013 οι συνολικές πωλήσεις ήταν περίπου 430.000 τεμάχια. Η υπάρχουσα εκτίμηση κάνει λόγο ακόμη και για συνολικές πωλήσεις της τάξεως των 700.000 τεμαχίων.

Όσον αφορά στις τιμές, το 55,25% των tablets που πουλήθηκαν στο εννεάμηνο είχαν αξία κάτω από 100 ευρώ!

«Βραχιόλια»
Την ίδια στιγμή, οι εταιρείες του κλάδου αναζητούν νέες κατηγορίες με την πιο ενδιαφέρουσα να είναι αυτή των αποκαλούμενων wearables, όπου περιλαμβάνονται τα «έξυπνα» βραχιόλια (smart bands) που χρησιμοποιούνται για τη μέτρηση σωματικών δραστηριοτήτων κατά κύριο λόγο αλλά και τα «έξυπνα» ρολόγια. Χθες, για παράδειγμα, η Wind ανακοίνωσε τη διάθεση του Talkband B1 της Huawei, ένα σχετικά προσιτό smart band. Σύμφωνα με τα στελέχη της Wind, οι Έλληνες καταναλωτές δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα wearables αλλά μέχρι τώρα έχουν αποθαρρυνθεί από τις τιμές τους και εκτιμάται ότι μέσα στο 2014 έχουν διατεθεί συνολικά στην ελληνική αγορά περίπου 2.500 συσκευές αυτής της κατηγορίας.


 
website counter
friend finderplentyoffish.com