Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Ν. Καραχάλιος: «Πλαστογράφησαν την υπογραφή μου»

Για πλαστογράφηση της υπογραφής του κάνει λόγο ο πρώην γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Νίκος Καραχάλιος, σχετικά με την προσπάθεια υπεξαίρεσης 147 χιλ. ευρώ από κύκλωμα με επικεφαλής τον πρώην ειδικό σύμβουλό του.





Παράλληλα ο κ. Καραχάλιος αφήνει σαφείς αιχμές κατά στελεχών του ΕΟΤ αλλά και για αδιαφάνεια μέσα στον Οργανισμό. Οπως τονίζει: «Η υπόθεση της πλαστογραφίας που ήρθε στο φως της δημοσιότητας είναι πολύ σοβαρή, αλλά αποτελεί ερασιτεχνική απάτη, μπροστά στα επαγγελματικά κυκλώματα που θέλουν την αδιαφάνεια στον ΕΟΤ» τονίζει ο κ Καραχάλιος σε δήλωσή του.
Ο απομακρυνθείς γ.γ του ΕΟΤ αναφέρει «σήμερα το πρωί, ενημέρωσα το Τμήμα Εσωτερικών Υποθέσεων της Ασφάλειας για όσα γνωρίζω σχετικά με την υπόθεση της πλαστογραφημένης επιταγής. Ήταν ήδη σαφές στις αρχές ότι κάποιοι είχαν πλαστογραφήσει την υπογραφή μου» και αρνείται να προβεί σε σχόλια υπογραμμίζοντας: «Αυτή η υπόθεση έχει πάρει το δρόμο της Δικαιοσύνης, γι' αυτό και επ' αυτού δεν θα κάνω εκ νέου κανένα απολύτως σχόλιο, παρά μόνο αν μου ζητηθεί από τις αρμόδιες αρχές, τις οποίες ήδη συνδράμω για τη διαλεύκανση της υπόθεσης».
Ο κ Καραχάλιος αναφέρεται σε «αρρωστημένα μυαλά» στον ΕΟΤ και τονίζει υπαινικτικά: «Αν όμως θέλουμε να μάθουμε τι πραγματικά συμβαίνει στον ΕΟΤ, πρέπει να κινηθούμε βήμα-βήμα. Ελπίζω ότι ο ”διάδοχός” μου (ο οποίος ακόμη και σήμερα, μια εβδομάδα μετά τον διορισμό του δεν είχε τον επαγγελματισμό να επικοινωνήσει μαζί μου) θα εκτελέσει τις αποφάσεις της προηγούμενης διοίκησης, που αφορούν στην κάθαρση στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού».


 
website counter
friend finderplentyoffish.com