Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Σύγχυση στις Πολεοδομίες από τη ρύθμιση για τα γκαράζ

Το Πολεοδομικό Γραφείο Μαρκοπούλου επέστρεψε φάκελο ζητώντας από τον μηχανικό να λάβει υπόψη στους υπολογισμούς του, την συγκεκριμένη ρύθμιση.


Αλαλούμ στις Πολεοδομίες, από την «ρύθμιση Σουφλιά», για τους υπόγειους χώρους στάθμευσης. Τα Πολεοδομικά Γραφεία την ερμηνεύουν κατά την κρίση τους και ήδη, ζητήθηκε η συνδρομή του Τεχνικού Επιμελητηρίου. Κάποιες, μάλιστα, Πολεοδομίες, επέστρεψαν φακέλους ζητώντας από τους μηχανικούς να λάβουν υπόψη τους, ότι με την ρύθμιση Σουφλιά, από τα υπόγεια που λειτουργούν ως χώροι στάθμευσης, μόνον το πρώτο δεν μετρά στον συντελεστή δόμησης. Όλα τα άλλα επίπεδα υπογείων με λειτουργία χώρου στάθμευσης, καθώς και οι επεκτάσεις τους εκτός περιγράμματος του κτίσματος, σύμφωνα με την ρύθμιση, στο εξής, θα προσμετρώνται στον συντελεστή.

Η αποκάλυψη του θέματος, έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων, ενώ η Διεύθυνση Οικοδομικού και Κτιριοδομικού Κανονισμού (ΔΟΚΚ), του ΥΠΕΧΩΔΕ, αναζητά τρόπους αντιμετώπισης του προβλήματος. Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες, το Πολεοδομικό Γραφείο Μαρκοπούλου, επέστρεψε φάκελο, ζητώντας από τον μηχανικό να λάβει υπόψη στους υπολογισμούς του, την συγκεκριμένη ρύθμιση. Άναυδος ο μηχανικός, προσέφυγε στο Τμήμα ΓΟΚ, του ΤΕΕ, ζητώντας την παρέμβαση - γνωμοδότηση, του Επιμελητηρίου.

Υπάρχουν, όμως και Πολεοδομικά Γραφεία, που δεν εφαρμόζουν την ρύθμιση, αφού, όπως έχουμε επισημάνει, μάλλον πρόκειται για κακή διατύπωση, την οποία αποδίδουν στην σπουδή του κ. Γ. Σουφλιά, να «τρέξει» την τακτοποίηση των κλειστών ημιϋπαίθριων, των υπόγειων χώρων στάθμευσης και των πιλοτών, με αυθαίρετη αλλαγή χρήσης. Είναι αδιανόητο, λένε, να προχωρήσει το ΥΠΕΧΩΔΕ σε μια τέτοια ρύθμιση, την στιγμή που όλοι αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα χώρων στάθμευσης.
 
website counter
friend finderplentyoffish.com