Στην πρώτη θέση της λίστας παραπόνων του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτή, βρίσκεται η Γερμανίδα Καγκελάριος, για τη στάση που τήρησε απέναντι στη χώρα μας. Αυξημένα κατά 65,5% είναι τα παράπονα των καταναλωτών το πρώτο τετράμηνο του 2010, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Συνολικά, έγιναν 1395 καταγγελίες, δηλαδή το 32,54% του συνόλου των αναφορών που έφθασαν στο ΚΕΠΚΑ το πρώτο τετράμηνο της χρονιάς, εναντίον της Άνγκελα Μέρκελ.
Τη δεύτερη θέση κατέλαβαν καταγγελίες καταναλωτών για ελαττωματικά προιόντα (654 - 15,26% του συνόλου). Ακολούθησαν παράπονα για τις υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος από 606 πολίτες (14,14%). Τα 542 αφορούσαν παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, 12 το φυσικό αέριο και 52 την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, νερού, σιδηροδρομικών ή αστικών συγκοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών. Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι τράπεζες (446 - 10,40% του συνόλου) και αφορούσαν σε "παράνομες και καταχρηστικές χρεώσεις". Πέμπτοι, ήρθαν οι ελεύθεροι επαγγελματίες (ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί, βαφείς, ταξί, καθαριστήρια κλπ) με 270 (6,30% του συνόλου).
Οι καταγγελίες για τις δημόσιες υπηρεσίες και τις υπηρεσίες των ΟΤΑ (142 σε αριθμό, 3,31%), αφορούσαν σε αυξήσεις χρεώσεων από δήμους, συλλογή σκουπιδιών και υλικών ανακύκλωσης και παράπονα για τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ 96 καταναλωτές διαμαρτυρήθηκαν και πάλι για ινστιτούτα αισθητικής - γυμναστήρια. Έγιναν επίσης 88 καταγγελίες για τρόφιμα (2,05%), ενώ τα παράπονα για τις ασφαλιστικές εταιρίες έφθασαν τα 82 (1,91%) και σχετίζονται κυρίως με τις μακροχρόνιες καθυστερήσεις στην εξαγορά ασφαλιστήριων συμβολαίων ή παράνομη κατακράτηση παλαιότητας αυτοκινήτου από αποζημιώσεις.