Εκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2010 και τα μηνύματα από το χώρο της διαφήμισης δεν είναι και τόσο ρόδινα για τα ελληνικά ΜΜΕ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services η συνολική πτώση αγγίζει το 8,03%, το οποίο μας κάνει 1.013.032.647 ευρώ σε διαφημιστική δαπάνη έναντι 1.101.486.812 ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία χασούρα παρουσιάζουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί με -28,41% (66.361.019 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2010 από 97.702.132 ευρώ το 2009) και ακολουθούν τα περιοδικά με -11,65% (392.438.542 ευρώ από 444.194.417 ευρώ) και τα κανάλια με -4,55% (337.641.083 ευρώ από 353.746.435 ευρώ). Μοναδικές κερδισμένες οι εφημερίδες, που εμφανίζουν άνοδο +2,73 %, πράγμα που μεταφράζεται σε διαφημιστική δαπάνη 216.592.003 ευρώ από 210.843.827 ευρώ.