Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Χασούρα... διαφήμισης

Εκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2010 και τα μηνύματα από το χώρο της διαφήμισης δεν είναι και τόσο ρόδινα για τα ελληνικά ΜΜΕ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services η συνολική πτώση αγγίζει το 8,03%, το οποίο μας κάνει 1.013.032.647 ευρώ σε διαφημιστική δαπάνη έναντι 1.101.486.812 ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.


Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία χασούρα παρουσιάζουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί με -28,41% (66.361.019 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2010 από 97.702.132 ευρώ το 2009) και ακολουθούν τα περιοδικά με -11,65% (392.438.542 ευρώ από 444.194.417 ευρώ) και τα κανάλια με -4,55% (337.641.083 ευρώ από 353.746.435 ευρώ). Μοναδικές κερδισμένες οι εφημερίδες, που εμφανίζουν άνοδο +2,73 %, πράγμα που μεταφράζεται σε διαφημιστική δαπάνη 216.592.003 ευρώ από 210.843.827 ευρώ.

 
website counter
friend finderplentyoffish.com