Ξέμειναν από καύσιμα τουλάχιστον 7 στα 10 πρατήρια υγρών καυσίμων σε Μακεδονία και Θράκη ενώ μετ' εμποδίων γίνεται από το πρωί ο εφοδιασμός ιδιωτικών φορτηγών και βυτιοφόρων με καύσιμα από τα διυλιστήρια των ΕΛΠΕ στη Θεσσαλονίκη καθώς παρεμποδίζονται από τους ιδιοκτήτες φορτηγών Δημοσίας Χρήσεως που είναι συγκεντρωμένοι στο χώρο.
Η κατάσταση αυτή προκάλεσε την παρέμβαση του εισαγγελέα Ποινικής Δίωξης, Ευάγγελου Μαδεμλή ο οποίος έδωσε προφορική εντολή στην αστυνομία να σχηματίζονται δικογραφίες σε βάρος όσων εμποδίζουν την ελεύθερη διέλευση ιδιωτών και εταιριών καυσίμων από και προς τα διυλιστήρια Θεσσαλονίκης.
Οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης με δηλώσεις τους υποστήριξαν πως δεν εμποδίζουν την διέλευση των ιδιωτικών φορτηγών παρά μόνο ζητούν τον επιτόπιο έλεγχο για το κατά πόσο είναι κατάλληλα , για παράδειγμα, τα ελαστικά που φέρουν τα οχήματα ιδιωτικής χρήσης, ή αν ο οδηγός τους είναι ξεκούραστος ή όχι…
Σε κάθε περίπτωση τα προβλήματα στην αγορά γίνονται ώρα με την ώρα πιο αισθητά ενώ φορείς των επιχειρηματιών, των επαγγελματιών και του τουρισμού, δεν κρύβουν την αγωνία τους για το τι θα ακολουθήσει.
Στις φωνές αγωνίας που εκφράστηκαν ήδη από χθες, σήμερα προστίθεται και αυτή του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), το οποίο με ψήφισμά του καλεί την κυβέρνηση «να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να προστατεύσει την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς ιδιαίτερα τώρα που είναι τουριστική περίοδος και να δώσει λύση στην ομηρία των επαγγελματιών και την αναστάτωση που έχει προκληθεί από την απεργία των ιδιοκτητών Φ.Δ.Χ.». Προτείνει δε «να επανεξεταστεί το νομοσχέδιο, ως προς την αποζημίωση των μεταφορέων λόγω της απαξίωσης της άδειας που κατέχουν και της οποίας την αξία η Πολιτεία αναγνωρίζει, αφού», όπως σημειώνει, «η ίδια την είχε επιβάλλει».
Από την πλευρά του και το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο (ΒΕΘ) εκφράζει την αγωνία του για τις εξελίξεις. Με επιστολή του προς τους υπουργούς, Οικονομίας, Οικονομικών και Μεταφορών, υπογραμμίζει μεταξύ άλλων ότι « η αποδιοργάνωση των οδικών μεταφορών καθώς και το χάος που προκαλείται στην αγορά , πρέπει άμεσα να αποκατασταθούν γιατί οι επιχειρήσεις και η επιχειρηματικότητα δεν αντέχουν πλέον να είναι ο εύκολος στόχος των κάθε λογής κινητοποιήσεων». Το ΒΕΘ συνιστά στα εμπλεκόμενα μέρη να επιδείξουν σύνεση και διάθεση για διάλογο και κατανόηση , καταθέτοντας τεκμηριωμένες θέσεις και προτάσεις , ώστε να επέλθει συμφωνία και να ανασταλεί η απεργία. «Αν δεν υπάρχει διάθεση για επίλυση της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί , ζητούμε να εφαρμοστούν οι νόμοι προκειμένου να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία της αγοράς» καταλήγει η επιστολή του ΒΕΘ.