Κάθε σχέση με τον Μ. Χριστοφοράκο, αρνήθηκε ο πρώην υπουργός Μεταφορών, Μ. Λιάπης στην κατάθεση του στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής για την υπόθεση της Siemens. Ως μοναδικό του δεσμό με τον πρώην ισχυρό άνδρα της Siemens παραδέχθηκε το κοινό σχολείο των παιδιών τους. Πρόσθεσε ακόμη πως δεν είχε καμία ευθύνη για τις συμβάσεις που υπέγραψε με την SIEMENS.
Σχετικά με την πίεση της Siemens να ενταχθεί ο ΟΣΕ στο σύστημα C-4i έκανε λόγο για ύπαρξη σχετικού αιτήματος από το Δ.Σ. του οργανισμού να διαφυλαχθεί η ασφάλεια του δικτύου και αρνήθηκε ότι κάτι τέτοιο του ζητήθηκε με σχετικό έγγραφο από τον Μ. Χριστοφοράκο.
Διέψευσε ακόμη πως διατηρούσε στενές κοινωνικές επαφές με τον άλλοτε ισχυρό άνδρα της Siemens και ανέφερε ότι τα παιδιά τους είχαν συναναστροφές λόγω κοινού σχολείου. Τόνισε πως το ταξίδι που έκανε στην Γερμανία το πλήρωσε ο ίδιος. Υποστήριξε πως το επίθετο Λιάπης στο ημερολόγιο της Κατερίνας Τσακάλου αναφερόταν σε ένα δικηγόρο του Ανδρέα Παπανδρέου.
«Εμπιστεύτηκα τις διοικήσεις του ΟΣΕ για τον προαστιακό» φέρεται να δήλωσε ο Μ. Λιάπης ενώ ανέφερε πως«δεν μου εισηγήθηκαν ποτέ ακύρωση του διαγωνισμού».
Σχετικά με το σύστημα ραδιοκάλυψης του ΟΣΕ τόνισε πως «έγινε διεθνής διαγωνισμός και μειοδότης αναδείχθηκε η SIEMENS» .
Υποστήριξε ότι μένει σε σπίτι 80 τετραγωνικών και πως η περίπτωση του δεν έχει σχέση με εκείνες των άλλων υπουργών του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ που εμπλέκονται σε υποθέσεις σκανδάλων.
Τέλος, με επιστολή του στην εξεταστική επιτροπή, ο πρώην υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, Ν. Χριστοδουλάκης «φωτογραφίζει » τον πρώην υπουργό Μεταφορών, Χρ. Βερελή, ως υπεύθυνο για την μη καταγγελία της σύμβασης του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ «Αρμοδιότητα έγκρισης, τροποποίησης ή καταγγελίας μια προγραμματικής σύμβασης έχει μόνο η ΔΕΚΟ που την συνάπτει και το εκάστοτε εποπτεύον υπουργείο, όπως ρητά αναφέρει ο νόμος» αναφέρει ο Ν.Χριστοδουλάκης.