Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Δύο προκηρύξεις για το εκθεσιακό «πρόσωπο» της Θεσσαλονίκης

Δύο προκηρύξεις διαγωνισμών που αφορούν το εκθεσιακό «πρόσωπο» της Θεσσαλονίκης δημοσιεύονται σήμερα. Η πρώτη αφορά τις μελέτες για το νέο εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο που σχεδιάζεται να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη και την ανάπλαση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων στο κέντρο της πόλης. H δεύτερη αφορά στην πρόσληψη τεχνικού συμβούλου που θα προσδιορίσει τη νέα επιχειρηματική ταυτότητα της Helexpo μέσω… συνεργασίας με στρατηγικό εταίρο.


Σχετικά με την πρώτη μελέτη, ο υπεύθυνος διαχείρισης της ακίνητης περιουσίας της ΔΕΘ ΑΕ, Κωνσταντίνος Μαυράκης, ανακοίνωσε στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου για την 75η ΔΕΘ, ότι αύριο δημοσιεύεται στην Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων η προκήρυξη του διεθνούς διαγωνισμού για την ανάδειξη συμβούλου, ο οποίος θα αναλάβει να εκπονήσει τις μελέτες για τους τρεις "φακέλους" του έργου, προϋπολογισμού 1,14 εκατ. ευρώ και 24μηνου χρονοδιαγράμματος.

Για το δεύτερο διαγωνισμό, ανακοινώσεις έκανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Helexpo, Πάρις Μαυρίδης. Μεταξύ άλλων επισήμανε πως η η προκήρυξη πρόσληψης τεχνικού συμβούλου δημοσιεύεται ένα μήνα νωρίτερα από ό,τι αρχικά είχε σχεδιαστεί και ότι μέσα από αυτή τη διαδικασία αυτό που ενδιαφέρει τη Helexpo, είναι να αναζητήσει εταίρο που να είναι διεθνής διοργανωτής εκθέσεων με εμπειρία και δικτύωση στο διεθνές εκθεσιακό γίγνεσθαι. Με αυτόν θα εξετάσουν στη συνέχεια ποιός είναι ο βέλτιστος τρόπος συνεργασίας.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας "To the Point", σε δείγμα 700 Θεσσαλονικέων, ενόψει και της 75ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, σχεδόν οι μισοί (48,1%) από τους ερωτηθέντες τάσσονται αποκλειστικά υπέρ του «πράσινου» στους χώρους που θα απελευθερωθούν στο κέντρο της πόλης με τη μετεγκατάσταση του υφιστάμενου εκθεσιακού κέντρου. Πέραν αυτού, τρεις στους δέκα (32,3%), τάσσονται υπέρ ενός συνδυασμού χώρων πρασίνου με αθλητικές-πολιτιστικές-επιχειρηματικές υποδομές και δραστηριότητες, ενώ ένα 10,9% ζητά η έκταση να διατεθεί στους φορείς της πόλης. Πάντως υπάρχει και ένα 3%, που προτιμά να δει τους χώρους αυτούς να μετατρέπονται σε χώρο εξυπηρέτησης εμπορικών σκοπών. Το 5,7% απάντησε: «άλλο» ή «δεν γνωρίζω, δεν απαντώ».

 
website counter
friend finderplentyoffish.com