Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Mετάταξη 2.350 εργαζόμενων στον ΟΣΕ ανακοίνωσε ο Ρέππας

Διαγράφει χρέη 10 δισεκατομμυρίων ευρώ του ΟΣΕ προς το δημόσιο και τρίτους, καλεί τους ιδιώτες να αναλάβουν το εμπορικό και το επιβατικό κομμάτι μέσα από διαγωνισμούς, μετατάσσει 2.350 εργαζόμενους «όπου υπάρχει ανάγκη» και διαχωρίζει το δίκτυο σε τέσσερις ζώνες, ανάλογα με την κατάσταση των γραμμών και το ενδιαφέρον για δρομολόγια.


Αυτά είναι τα βασικά σημεία που προβλέπει το σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΣΕ (και των θυγατρικών του), όπως το ανακοίνωσε, σε συνέντευξη τύπου στη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.

"Το επιχειρησιακό πρόγραμμα ολοκληρώνεται τις επόμενες μέρες, με στόχο την ανάδειξη των σιδηροδρόμων και τη λειτουργία τους με σύγχρονους όρους. Το κείμενο θα αναρτηθεί στο διαδίκτυο για δημόσια διαβούλευση. Ορισμένα θέματα παραμένουν προς αξιολόγηση, πριν το νομοσχέδιο κατατεθεί στη βουλή των Ελλήνων", ανέφερε μεταξύ άλλων ο Υπουργός.
Το νομοσχέδιο ανοίγει το δρόμο για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προβλέποντας πώληση του 49% και ανάθεση του μάνατζμεντ σε ιδιώτη επενδυτή.
Το κόμιστρο απελευθερώνεται από 1ης Ιανουαρίου 2011. Κάθε χρόνο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα λαμβάνει από το δημόσιο επιχορήγηση 50 εκατομμυρίων ευρώ για τα δρομολόγια στις... "άγονες γραμμές". Η τοπική αυτοδιοίκηση θα μπορεί να ζητά δρομολόγια καταβάλλοντας το ανάλογο αντιστάθμισμα.
Όσον αφορά στους εργαζόμενους, σύμφωνα με τον κ.Ρέππα, από τους 6300 που έχει σήμερα το σύνολο του οργανισμού, οι 1600 από τον ΟΣΕ και οι 750 από την ΤΡΕΝΟΣΕ, θα πρέπει να μεταταγούν σε άλλους φορείς του δημοσίου, καθώς το κόστος για τον οργανισμό είναι δυσβάσταχτο.
"Μόνο για τη χορήγηση δώρου των Χριστουγέννων δίνονταν 1 δισεκατομμύριο ευρώ. Είναι μεγάλη επιτυχία ότι κατορθώσαμε να μη γίνουν απολύσεις και να διατηρήσουν τις τακτικές αποδοχές τους, αλλά χωρίς τα πρόσθετα", ανέφερε ο Υπουργός.
 
website counter
friend finderplentyoffish.com