Μείωση 31,8% στα 158.375 οχήματα εμφάνισε ο αριθμός των αυτοκινήτων που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά (καινούρια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) το διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2009.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, μείωση 20,5% είχε παρουσιάσει και το εννιάμηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου του 2009 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2008.
Επίσης, η κυκλοφορία νέων μοτοσυκλετών (άνω των 50 cc) κατά το διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2010 ανήλθε σε 52.292, έναντι 60.803 το 2009, παρουσιάζοντας μείωση 14,0%.
Μείωση 30,6% είχε παρουσιάσει και το εννιάμηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου του 2009 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2008.
Διαφορετικούς αριθμούς αναφέρει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων και Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου, ωστόσο και με βάση τα δικά του στατιστικά στοιχεία διαπιστώνεται "βουτιά" στις πωλήσεις. Κατά το Σεπτέμβριο η μείωση των πωλήσεων άγγιξε το 50% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2009, καθώς πουλήθηκαν κάτι λιγότερο από 6.000 νέα αυτοκίνητα έναντι 12.000 πέρυσι. Σε σύγκριση με το μέσο όρο της περιόδου 2004-2009 κατά τον ίδιο μήνα καταγράφεται μείωση 66,6% και ο ΣΕΑΑ τονίζει ότι η κάμψη των πωλήσεων έχει σοβαρές επιπτώσεις στα δημόσια έσοδα. Συνολικά στο εννεάμηνο του 2010 πουλήθηκαν 123.231 νέα επιβατικά Ι.Χ. έναντι 217.721 στην αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Σύμφωνα με το σύνδεσμο, τα ετήσια δημοσιονομικά έσοδα από το χώρο των αυτοκινήτων έφταναν -πριν την εκδήλωση της κρίσης- το 1,5 δισ. ευρώ. Για το τρέχον έτος και ενώ είχε εκτιμηθεί αρχικά πως τα έσοδα θα φτάσουν το 1 δισ. για το δημόσιο ταμείο, στην πραγματικότητα δεν θα ξεπεράσει τα 650 εκατ. εκτιμούν οι εισαγωγείς. Παράλληλα ζητούν παρεμβάσεις από την κυβέρνηση προκειμένου "έστω σε αυτόν τον ύστατο χρόνο" όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σε ανακοίνωσή του να αποφύγει ο κλάδος την πλήρη κατάρρευση. Σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ στον κλάδο δραστηριοποιούνται σήμερα 30.000 επιχειρήσεις που απασχολούν 90.000 εργαζόμενους.