Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Με το ένα πόδι εκτός ΛΑΟΣ ο Μ. Βορίδης

Την αποχώρηση του από το ΛΑΟΣ προανήγγειλε ο Ανδρέας Βορίδης, σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό Flash.


Την αφορμή για ένα προαναγγελθέν διαζύγιο φαίνεται να δίνει έδωσε η συνέντευξη που παραχώρησε ο πρόεδρος του κόμματος, Γ. Καρατζαφέρης στο "Έθνος της Κυριακής". Σύμφωνα με όσα είπε, δεν τον αξιοποίησε στις περιφερειακές εκλογές για να τον "προστατεύσει" από το παρελθόν του.

"Ειλικρινά, αισθάνομαι άσχημα διότι με την τοποθέτηση την οποία κάνει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, εμένα προσωπικά, μου δημιουργεί κι ένα αίσθημα μήπως αισθάνεται ότι του είμαι βάρος, μήπως τον εμποδίζω", δήλωσε σήμερα ο βουλευτής του κόμματος. "Θα μου πείτε, πότε το αισθάνθηκε, γιατί αυτά, να τονίσω, είναι γνωστά επί πολύ μακρό χρονικό διάστημα, έχουν κριθεί από τους πολίτες σε δύο εκλογές, οι οποίοι αποφάσισαν αυτό το οποίο αποφάσισαν και ως προς το πρόσωπό μου", πρόσθεσε.

"Είναι σαφές ότι θα απαλλάξω το κόμμα από το βάρος, με την έννοια ότι θα αποσυνδεθούν οι πολιτικοί μας δρόμοι. Από ‘κει και πέρα το τι θα κάνω πολιτικά θα δω, αλλά είναι σαφές ότι δεν θέλω να είμαι σε ένα σχήμα στο οποίο κάποιος μου λέει ότι του δημιουργώ προβλήματα", υπογράμμισε ο Μάκης Βορίδης


 
website counter
friend finderplentyoffish.com