Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Τι αλλάζει στον τρόπο χορήγησης των βεβαιώσεων από τον ΟΑΕΕ

Δεν θα ταχυδρομηθούν φέτος οι βεβαιώσεις καταβληθεισών εισφορών του 2013 που είναι απαραίτητες για τη συμπλήρωση της φορολογικής δήλωσης.





Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Οργανισμός Ασφάλισης Ελεύθερων Επαγγελματιών ενημερώνοντας τους επιτηδευματίες ότι θα πρέπει να προμηθευτούν τη σχετική βεβαίωση μέσω διαδικτύου.

«Η δυνατότητα έκδοσής τους παρέχεται μέσω της ιστοσελίδας ΟΑΕΕ με τη συμπλήρωση των στοιχείων ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, Αριθμός Μητρώου (ΕΑΜ). Σε περίπτωση μη ταυτοποίησης των στοιχείων, οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να απευθύνονται για την έκδοσή τους, στα Περιφερειακά Τμήματα του Οργανισμού», σημειώνεται.

Υπενθυμίζεται ότι φέτος έχει αλλάξει η φορολογική μεταχείριση των ασφαλιστικών εισφορών. Θα δηλώνονται πλέον σε καινούργιο κωδικό ο οποίος προστέθηκε στο έντυπο Ε3 και δεν θα αναγράφονται στο Ε1. Επίσης, θα αφαιρούνται στο σύνολό τους από τα ακαθάριστα έσοδα των επαγγελματιών και δεν θα εκπίπτουν σε ποσοστό 10% από τον φόρο όπως συνέβη πέρυσι.



 
website counter
friend finderplentyoffish.com