Την προσωρινή αναστολή της εφαρμογής του νόμου για
την απο-ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης
(ΟΑΣΘ), ζητά η διοίκηση της εταιρείας, με αίτημα που κατέθεσε περί
άμεσης έκδοσης της σχετικής προσωρινής διαταγής.
Μιλώντας στο ΑΜΠΕ, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, επεσήμανε ότι η διοίκηση διεκδικεί να μην εφαρμοστεί ο νόμος 4482/2017 περί κρατικοποίησης, τουλάχιστον μέχρις ότου εκδικαστούν τα ασφαλιστικά μέτρα που έχει καταθέσει ο Οργανισμός.
Επιπλέον, επιδιώκει την άμεση έκδοση της προσωρινής διαταγής, ενδεχομένως ακόμη και εντός της ημέρας. Εκτός από την απο-ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, ο νόμος προβλέπει και την άμεση απομάκρυνση της διοίκησης και τον ορισμό νέας.
Υπενθυμίζεται ότι βάσει του νόμου, ο οποίος είχε ψηφιστεί στη Βουλή στις 19 Ιουλίου, ο ΟΑΣΘ κρατικοποιείται και θα παρέχει τις υπηρεσίες του μέχρι τον Δεκέμβριο του 2019.
Στη θέση του, δράση θα αναλάβουν δύο νέου δημόσιοι φορείς:
Μιλώντας στο ΑΜΠΕ, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, επεσήμανε ότι η διοίκηση διεκδικεί να μην εφαρμοστεί ο νόμος 4482/2017 περί κρατικοποίησης, τουλάχιστον μέχρις ότου εκδικαστούν τα ασφαλιστικά μέτρα που έχει καταθέσει ο Οργανισμός.
Επιπλέον, επιδιώκει την άμεση έκδοση της προσωρινής διαταγής, ενδεχομένως ακόμη και εντός της ημέρας. Εκτός από την απο-ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, ο νόμος προβλέπει και την άμεση απομάκρυνση της διοίκησης και τον ορισμό νέας.
Υπενθυμίζεται ότι βάσει του νόμου, ο οποίος είχε ψηφιστεί στη Βουλή στις 19 Ιουλίου, ο ΟΑΣΘ κρατικοποιείται και θα παρέχει τις υπηρεσίες του μέχρι τον Δεκέμβριο του 2019.
Στη θέση του, δράση θα αναλάβουν δύο νέου δημόσιοι φορείς:
- «Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης» (ΟΣΕΘ Α.Ε.), ο οποίος θα έχει διάρκεια ζωής 90 χρόνων και θα αναλάβει την ανάπτυξη, τον συντονισμό, την εποπτεία και τον έλεγχο των αστικών συγκοινωνιών
- «Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης Α.Ε.»(ΑΣΥΘ ΑΕ), οι οποίες θα παρέχουν τις συγκοινωνιακές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένου του Μετρό, όταν ολοκληρωθεί, και του τραμ, εφόσον δημιουργηθεί.