Σημαντική υποχώρηση των πωλήσεων tablet, σε παγκόσμιο, επίπεδο, σημειώθηκε το 2017, παρά το γεγονός ότι συνολικά η αγορά επέδειξε μια αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα.
Αν και για τους εννέα πρώτους μήνες της χρήσης, οι παγκόσμιες πωλήσεις έδειξαν να συγκρατούνται από την πτώση, μια πολύ κακή επίδοση στη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου του 2017, ανάγκασε την αγορά σε σημαντική υποχώρηση.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Strategy Analytics, οι πωλήσεις tablets, διεθνώς, υποχώρησαν κατά 12% το τελευταίο τρίμηνο του 2017, σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2016, με τους αναλυτές να χαρακτηρίζουν την πορεία της αγοράς των συγκεκριμένο τρίμηνο ως «σοκ» για τον κλάδο. Στο σύνολο του έτους ήταν μειωμένες κατά 9% σε σχέση με το 2016.
Όπως αναφέρουν οι αναλυτές, οι θετικές επιδόσεις των Apple, Huawei και Amazon δεν στάθηκαν ικανές να αντισταθμίσουν τις διψήφιες απώλειες των Samsung και Lenovo, ούτε και τη μεγάλη μείωση των πωλήσεων από μη επώνυμους κατασκευαστές, με αποτέλεσμα η αγορά να κλείνει με αρνητικό πρόσημο τη χρήση.
Κυριαρχία της Apple δείχνουν τα στοιχεία της IDC
Ξεχωριστή έρευνα της IDC, εν τω μεταξύ, έδειξε ότι το τέταρτο τρίμηνο του έτους η Apple πούλησε 13,2 εκατομμύρια συσκευές iPads, εξασφαλίζοντας έτσι μερίδιο 26,6% στην παγκόσμια αγορά. Συνολικά πουλήθηκαν 49,6 εκατ. tablets παγκοσμίως, το συγκεκριμένο διάστημα έναντι 53,8 εκατομμυρίων το 2016.
Τη δεύτερη θέση στην αγορά διατήρησε η Samsung με το μερίδιό της να μειώνεται ελαφρώς στο 12,7% από 12,9%, καθώς ο πωλήσεις υποχώρησαν στα 7 από 8,1 εκατομμύρια.
Αν και για τους εννέα πρώτους μήνες της χρήσης, οι παγκόσμιες πωλήσεις έδειξαν να συγκρατούνται από την πτώση, μια πολύ κακή επίδοση στη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου του 2017, ανάγκασε την αγορά σε σημαντική υποχώρηση.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Strategy Analytics, οι πωλήσεις tablets, διεθνώς, υποχώρησαν κατά 12% το τελευταίο τρίμηνο του 2017, σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2016, με τους αναλυτές να χαρακτηρίζουν την πορεία της αγοράς των συγκεκριμένο τρίμηνο ως «σοκ» για τον κλάδο. Στο σύνολο του έτους ήταν μειωμένες κατά 9% σε σχέση με το 2016.
Όπως αναφέρουν οι αναλυτές, οι θετικές επιδόσεις των Apple, Huawei και Amazon δεν στάθηκαν ικανές να αντισταθμίσουν τις διψήφιες απώλειες των Samsung και Lenovo, ούτε και τη μεγάλη μείωση των πωλήσεων από μη επώνυμους κατασκευαστές, με αποτέλεσμα η αγορά να κλείνει με αρνητικό πρόσημο τη χρήση.
Κυριαρχία της Apple δείχνουν τα στοιχεία της IDC
Ξεχωριστή έρευνα της IDC, εν τω μεταξύ, έδειξε ότι το τέταρτο τρίμηνο του έτους η Apple πούλησε 13,2 εκατομμύρια συσκευές iPads, εξασφαλίζοντας έτσι μερίδιο 26,6% στην παγκόσμια αγορά. Συνολικά πουλήθηκαν 49,6 εκατ. tablets παγκοσμίως, το συγκεκριμένο διάστημα έναντι 53,8 εκατομμυρίων το 2016.
Τη δεύτερη θέση στην αγορά διατήρησε η Samsung με το μερίδιό της να μειώνεται ελαφρώς στο 12,7% από 12,9%, καθώς ο πωλήσεις υποχώρησαν στα 7 από 8,1 εκατομμύρια.