Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

Κούπερ: Θέλω το πρωτάθλημα!

Το όνομά του είναι βαρύγδουπο, το ίδιο και οι στόχοι του! ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ έρχεται στην Ελλάδα έχοντας υψηλούς στόχους και φιλοδοξίες. Ο Αργεντινός τεχνικός μίλησε στο επίσημο ραδιόφωνο της ομάδας και δεν δίστασε να κάνει λόγο ακόμα και για κατάκτηση του πρωταθλήματος!
Συγκεκριμένα, τόνισε:


«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα βρεθώ στη Θεσσαλονίκη και στην ομάδα του Άρη. Ανυπομονώ να φτάσω στην Ελλάδα, έχω μεγάλες φιλοδοξίες. Προς το παρόν, έχω κάποιες λεπτομέρειες να διευθετήσω και ελπίζω να τα καταφέρω να έρθω ως την Πέμπτη. Ανυπομονώ να προπονήσω την ομάδα. Μου αρέσει πολύ η πίεση. Όταν υπάρχει πίεση, σημαίνει ότι ο κόσμος έχει περισσότερες απαιτήσεις και, επομένως, πρέπει να θέτουμε υψηλότερους στόχους. Ο στόχος μου είναι να φτάνουμε στα μέγιστα. Τώρα βρισκόμαστε πίσω στη βαθμολογία, αλλά θα δουλέψουμε σκληρά και θα πετύχουμε πολλά. Έρχομαι για να ανατρέψουμε την κατάσταση και να πάρουμε το πρωτάθλημα».
Ερωτηθείς τέλος για τους οπαδούς της ομάδας, απάντησε:
«Έχω δει εικόνες από τους οπαδούς του Άρη, μου έχουν πει πολλά και βλέπω την καυτή ατμόσφαιρα που επικρατεί σε κάθε αγώνα. Η συμπαράστασή τους σημαίνει για όλους εμάς, δέσμευση να πετύχουμε τους στόχους μας. Αυτό είναι που βοηθάει τους ποδοσφαιριστές και όλη την ομάδα. Από την Πέμπτη μας περιμένει σκληρή δουλειά, με στόχους και φιλοδοξίες».
 
website counter
friend finderplentyoffish.com