Το παλιό σλόγκαν, «Ο Επιμένων Ελληνικά» φέρνουν στον 21ο αιώνα τα σούπερ μάρκετ. Μέσα στον Ιούνιο θα ξεκινήσουν εκστρατεία με κεντρικό σύνθημα ''ντύνομαι... τρώω... κάνω τουρισμό ελληνικά''.
Πρόκειται για την υιοθέτηση πρότασης του "Κινήματος Πολιτών - καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε". Η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος ανακοίνωσε ότι στην εκστρατεία θα συμμετέχουν οι αλυσίδες ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, MY MARKET, ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΑΛΑΞΙΑΣ και ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ