Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΕΕΑΕ SOS εκπέμπουν στον Ράιχενμπαχ οι έμποροι ΙΧ!

Στον επικεφαλής της Task Force για την Ελλάδα, Χ. Ράιχενμπαχ, απευθύνθηκε ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) μήπως και ακουστούν κάποια από τα αιτήματά τους που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια τον κλάδο στην καταστροφή.





Όπως τονίζουν τα μέλη του ΣΕΕΑΕ στην επιστολή τους η κυβέρνηση εξακολουθεί να στηρίζει μόνο την αγορά των καινούριων ΙΧ, τα υψηλά τεκμήρια και Τέλη Κυκλοφορίας έχουν οδηγήσει εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες στην κατάθεση των Πινακίδων Κυκλοφορίας, ο Φόρος Πολυτελείας εξακολουθεί να δημιουργεί αθέμιτες πρακτικές μεταξύ καινούριων και μεταχειρισμένων ΙΧ ενώ θίγουν και το θέμα του λιανεμπορικού κέρδους που στην Ελλάδα είναι μικρότερο από εκείνο του εισαγωγέα!

Ειδικότερα στην επιστολή προς τον κ. Reichenbach αναγράφεται χαρακτηριστικά πως:

Τα τελευταία 4 χρόνια, η ελληνική αγορά καινούριων και εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ καταγράφει συνεχείς πτώσεις στις πωλήσεις εξαιτίας της υπέρογκης φορολόγησης των οχημάτων. Με μοναδικό μέτρο τόνωσης την απόσυρση παλαιών ΙΧ, στηρίζεται μόνο η αγορά των καινούριων ΙΧ, ενώ αντίθετα, η αγορά των μεταχειρισμένων έχει κυριολεκτικά καταρρεύσει. Γιατί στην απόσυρση δεν μπορούν να συμπεριληφθούν και εγχώρια ή εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ που πληρούν την οδηγία Euro 4 και άνω ώστε να ισορροπήσει η αγορά και να αναπτυχθεί ο ανταγωνισμός υπέρ των καταναλωτών.

Tεκμήρια

Τα υψηλά τεκμήρια και Τέλη Κυκλοφορίας έχουν οδηγήσει εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στην κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας, με την αιτιολογία της Προσωρινής Ακινησίας, δημιουργώντας τεράστια ελλείμματα στα δημοσιονομικά έσοδα. Πόσο δύσκολο είναι να αντιληφθεί κανείς πως αν μειωθούν τα τεκμήρια αλλά και τα Τέλη Κυκλοφορίας, θα σταματήσει το φαινόμενο των μαζικών καταθέσεων πινακίδων κυκλοφορίας κάθε τέλος του χρόνου και θα τονωθούν τα κρατικά έσοδα.

Φόρος Πολυτελείας

Ο Φόρος Πολυτελείας στα καινούρια και εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ όχι μόνο δεν απέδωσε αλλά “πάγωσε” μια αγορά που απέφερε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στο κράτος. Παρά τις διαβεβαιώσεις των κυβερνητικών στελεχών περί κατάργησης του Φόρου Πολυτελείας, όχι μόνο δεν καταργήθηκε αλλά απλά αναπροσαρμόστηκαν οι αξίες στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ. Αν διατηρηθεί ο Φόρος Πολυτελείας, οι εισαγωγικές θα εξακολουθούν να προβαίνουν σε αθέμιτες ενέργειες “προσαρμόζοντας” τις εργοστασιακές αξίες των αυτοκινήτων, ενώ οι απλοί εισαγωγείς μεταχειρισμένων ΙΧ απλά δεν θα έχουν δουλειά.

Ανασφάλιστα ΙΧ

Πολλά έχουν γραφτεί και ακουστεί για 1,5 εκατομμύρια ανασφάλιστα ΙΧ και περίπου 2,5 εκατομμύρια οχήματα που δεν έχουν περάσει από Τεχνικό Έλεγχο(ΚΤΕΟ). Πρόσφατα μάλιστα παρουσιάστηκε νομοσχέδιο με επιπλέον χαράτσια για τους ιδιοκτήτες οχημάτων που τα κυκλοφορούν ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ. Απαντήστε όμως, πως είναι δυνατόν ένας ιδιοκτήτης ΙΧ που έχει προκαταβάλλει το κόστος των Τελών Κυκλοφορίας στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς για την επόμενη και χάνει τη δουλειά του, πως θα μπορέσει να πληρώσει όλα τα παραπάνω; Επιπλέον, αν ο άνεργος πραγματικά δεν κινεί το όχημά του ενώ έχει προκαταβάλλει τα Τέλη Κυκλοφορίας γιατί να πληρώσει ασφάλεια; Μήπως θα ήταν δικαιότερο να έχει το δικαίωμα ο κάτοχος να καταθέτει τις πινακίδες κυκλοφορίας όποτε δεν μπορεί να καταβάλει την ασφάλεια και η εφορία να του επιστρέφει κάποιο ποσό αναλογικά με τους μήνες που κυκλοφόρησε από τα προπληρωμένα Τέλη Κυκλοφορίας ή η καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας να γίνετε κάθε τετράμηνο;

Εργοστασιακές Αξίες

Οι εργοστασιακές αξίες των αυτοκινήτων αποτελούν κρατικό μυστικό και τις γνωρίζουν μόνο οι Διευθυντές της Υπηρεσίας Αξιών στα Τελωνεία και οι Εισαγωγείς. Με αυτό τον τρόπο, κανείς έμπορος εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ δεν γνωρίζει τους Φόρους που πρέπει να πληρώσει για κάποιο μοντέλο που εισάγεται στην Ελλάδα, ενώ από την άλλη μεριά οι Αξίες συνεχώς αλλάζουν από τις εισαγωγικές εταιρείες φυσικά προς τα κάτω.

Παράνομα συνεργεία και εκθέσεις

Πόλεμο κατά της φοροδιαφυγής και εισφοροδιαφυγής έχει κηρύξει η κυβέρνηση, αποτελεί σχεδόν καθημερινά το βασικό τίτλο των ειδήσεων χωρίς ωστόσο να διεξάγεται καμία μάχη .Ειδικότερα τόσο στον κλάδο του εμπορίου ,όσο και στις υπηρεσίες After Sales(συνεργεία -ανταλλακτικά), καθημερινά “ανοίγουν” παράνομες εκθέσεις αυτοκινήτων αλλά και συνεργεία χωρίς να υπάρχει κανένας απολύτως έλεγχος δημιουργώντας τεράστια ελλείμματα στα κρατικά έσοδα. Αντίθετα οι λιγοστές επιχειρήσεις που παραμένουν ακόμα ανοικτές βρίσκονται κάτω από τον φόβο συνεχών ελέγχων διαφόρων Αρχών που επιβάλλουν υψηλά πρόστιμα για πταίσματα! Αντί λοιπόν η κυβέρνηση να εστιάσει πως θα περιορίσει την φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή ,το μόνο που καταφέρνει είναι να οδηγήσει στην παρανομία και τις υπόλοιπες εταιρείες που διατηρούν νόμιμα καταστήματα!

Αθέμιτος Ανταγωνισμός

Δυστυχώς το περιθώριο κέρδους που έχουν επιβάλλει οι εισαγωγικές στα δίκτυά τους και που κυμαίνετε μεταξύ 3-6% δεν είναι ικανό να καλύψει ,ούτε το λειτουργικό κόστος των αντιπροσώπων τους, αν συνυπολογίσουμε ότι παράλληλα ο πήχης των ποιοτικών κριτηρίων είναι πολύ ψηλά(τετραγωνικά, κάθετες μονάδες, πλήρης στελέχωση κ. λ. π. ). Στην Ελλάδα συμβαίνει το παράδοξο το λιανεμπορικό κέρδος του αυτοκινήτου να είναι μικρότερο του χονδρεμπορικού, παγκόσμια πρωτοτυπία. Υπάρχει κανείς υπεύθυνος να τους τραβήξει επιτέλους το αυτί; Οι εθνικοί εισαγωγείς είναι και λιανοπωλητές, με συνέπεια να υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός μεταξύ αυτών κα των δικτύων τους.

Εμποροι ΙΧ και οι τράπεζες

Η δουλειά της Τράπεζας πρέπει να περιορίζεται στα τραπεζικά προϊόντα που έχουν να κάνουν με χρήμα. Οι Ελληνικές Τράπεζες έχουν ανοίξει μαγαζάκια στο διαδίκτυο ,διαφημίζουν το εμπόρευμα τους κάνοντας και διακανονισμούς και ευκολίες πληρωμής , άκουσον άκουσον στους ίδιους πελάτες, που όταν στείλουμε αίτηση χρηματοδότησης μας τους απορρίπτουν με συνοπτικές διαδικασίες .Μήπως θα έπρεπε τα αυτοκίνητα που αφαιρούν οι τράπεζες να τα δημοπρατούν μόνο για εμπόρους αυτοκινήτων και όχι να στήνουν μαγαζιά και να μας ανταγωνίζονται;

Κατάργηση του Τέλους Ταξινόμησης

Η πλήρης κατάργηση του ΕΤΤ που είναι πάγιο αίτημα του κλάδου μας θα δημιουργήσει πολύ μεγαλύτερο κύκλο εργασιών ,με αύξηση των κρατικών εσόδων από (ΦΠΑ) .Επίσης πιστεύουμε ότι είναι η και όχι μόνο κατάλληλη στιγμή, αν θέλει πράγματι η κυβέρνηση, να μπούμε σε ρυθμούς ανάπτυξης ,να πάρει γενναία μέτρα που θα συμβάλλουν αποφασιστικά στην αναζωογόνηση της Ελληνικής οικονομίας και στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας συνολικά στον ευρύτερο χώρο του κλάδου των αυτοκινήτων.


 
website counter
friend finderplentyoffish.com