Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Περισσότερο αισιόδοξοι οι καταναλωτές

Αισθητή βελτίωση της ψυχολογίας των καταναλωτών στην Ελλάδα, αλλά και ενδείξεις ότι η πτώση της κατανάλωσης έχει πιάσει «πάτο» δείχνει έρευνα της The Boston Consulting Group (BCG), που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 30.000 ερωτηθέντων από 13 χώρες.




Την ίδια στιγμή, υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία για το μέλλον και κυρίως για τη νέα γενιά, η οποία εκτιμάται πως θα έχει μια καλύτερη διαβίωση.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα, για πρώτη φορά στα τέσσερα χρόνια που διεξάγεται το ποσοστό των καταναλωτών που δήλωσαν πως πρόκειται να περιορίσουν τις δαπάνες τους το επόμενο διάστημα μειώθηκε σημαντικά (κατά 13%) και από 68% πήγε στο 55%. Αυτό λογίζεται ως ένα πολύ θετικό μήνυμα για την αγορά, η οποία σύμφωνα με τα στελέχη της BCG θα πρέπει να προσαρμοστεί καταλλήλως.

Συγκεκριμένα, το 83% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι σκοπεύει να μειώσει τις δαπάνες στα λιγότερο σημαντικά προϊόντα, ενώ το 66% δήλωσε ότι στα προϊόντα που θεωρεί βασικά δεν θα κάνει περικοπές, όπως είναι τα φρέσκα τρόφιμα, γαλακτοκομικά και οι βρεφικές τροφές, ενώ σκοπεύει να μειώσει τις δαπάνες σε ταχυφαγία και εστιατόρια.

Αρκετοί, επίσης, δήλωσαν ότι θα μειώσουν τις δαπάνες σε υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, αλλά πολύ λίγοι σκέφτονται να μειώσουν τα έξοδα για παιδικά ρούχα, προϊόντα για την υγεία και την γυμναστική.

Για τους περισσότερους Έλληνες οι τιμές παραμένουν το βασικό κριτήριο όταν επιλέγουν ένα προϊόν, ενώ στρέφονται σε προϊόντα που προσφέρουν κάποια ανταμοιβή. Τέλος, περίπου το 50% θεωρεί ότι οι μάρκες που υπάρχουν για αρκετό καιρό είναι και οι καλύτερες, ενώ ταυτόχρονα προτιμά εταιρείες που υποστηρίζουν κοινωνικούς σκοπούς ή/και περιβαλλοντικά θέματα.



 
website counter
friend finderplentyoffish.com