Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

«ΑΝΟΙΓΟΥΝ» ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ Την Παρασκευή για ΟΛΘ

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών για τον ΟΛΘ. Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Reuters, στα τέλη της τρέχουσας εβδομάδας αναμένεται να αποσφραγιστούν οι δεσμευτικές προσφορές για το 67% των μετοχών του Οργανισμού και στη συνέχεια θα ζητήσει βελτίωση του τιμήματος. «Προς τα τέλη της εβδομάδας αναμένεται να ανοίξουν οι οικονομικές προσφορές», ανέφερε ένας από τους αξιωματούχους.



Όταν ολοκληρωθεί και η συγκεκριμένη διαδικασία, θα ανακοινωθεί ο πλειοδότης του διαγωνισμού. Αυτό, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, εκτιμάται ότι θα γίνει στα μέσα του επόμενου μήνα. Υπενθυμίζεται ότι το ΤΑΙΠΕΔ έλαβε στα τέλη Μαρτίου τρεις προσφορές για το 67% του ΟΛΘ από τη φιλιππινέζικη International Container Terminal Services (ICTS), την P&O Steam Navigation Company (DP World) με έδρα το Ντουμπάι και το σχήμα της Deutsche Invest Equity Partners σε συνεργασία με την γαλλική Terminal Link SAS, στο οποίο συμμετέχει και ο Ιβάν Σαββίδης. Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, ο ΟΛΘ θα περάσει στα χέρια του ιδιώτη επενδυτή για τα επόμενα 40 χρόνια, με την υποχρέωση να υλοποιήσει επενδύσεις, ύψους 180 εκατ. ευρώ, έως το 2021. Επίσης, θα πρέπει να αυξήσει τον όγκο διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων στις 550 χιλιάδες ΤΕU σε ορίζοντα εννέα ετών. Ειδικότερα, με βάση το master plan του Οργανισμού που εγκρίθηκε πρόσφατα από την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων ο επιχειρησιακός σχεδιασμός της εταιρείας περιλαμβάνουν τις ακόλουθες βασικές στρατηγικές επενδύσεις:

1) Επέκταση του κρηπιδώματος 26 της 6ης προβλήτας για τη δημιουργία κρηπιδωμάτων σε μεγαλύτερο βάθος, προκειμένου να είναι δυνατή η αύξηση της δυναμικότητας του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, ώστε αυτός να μπορεί να εξυπηρετεί προβλεπόμενο ετήσιο μεταφορικό φόρτο μέχρι και περίπου 1,4 εκατ. TEUs.

2) Επέκταση του κρηπιδώματος 24 της 6ης προβλήτας για τη δημιουργία κρηπιδωμάτων μεγαλύτερου βάθους και την ανάπτυξη νέας τερματικής εγκατάστασης χύδην φορτίου υψηλών περιβαλλοντικών προδιαγραφών, προκειμένου να είναι δυνατή η προβλεπόμενη ετήσια διακίνηση ξηρού χύδην φορτίου μέχρι περίπου 8 εκατ. τόνων.

3) Διαμόρφωση της προβλήτας 2 ως σύγχρονης τερματικής εγκατάστασης υποδοχής κρουαζιέρας, για υπηρεσίες λιμένα αφετηρίας (Home Port) και για υπηρεσίες διερχόμενων κρουαζιερόπλοιων (Transit), με δυνατότητα εξυπηρέτησης τουλάχιστον 150.000 επιβατών ετησίως.

4) Ενοποίηση των προβλητών 4 και 5 για τη δημιουργία ενός μεγαλύτερου σε έκταση προβλήτα, που θα διαθέτει στο μέτωπο νέο κρηπίδωμα μεγαλύτερου βάθους -15m.

5) Αξιοποίηση της λιμενολεκάνης μεταξύ της 1ης και 2ης προβλήτας για τη δημιουργία υδατοδρομίου.

6) Ανακαίνιση του διατηρητέου κτιρίου του Επιβατικού Σταθμού (πρώην Τελωνείου).

 
website counter
friend finderplentyoffish.com