Την ερχόμενη εβδομάδα κρατικοποιείται ο ΟΑΣΘ και στις αρχές Αυγούστου
θα συσταθούν τα διοικητικά συμβούλια των δύο νέων κρατικών φορέων του
ΟΣΕΘ και του ΑΣΙΘ, δήλωσε ο πρόεδρος της Εγνατίας οδού Α.Ε. Απόστολος
Αντωνούδης, με αφορμή τη
συζήτηση για τον ΟΑΣΘ που ξεκινάει σήμερα στη Βουλή και αναμένεται να
ολοκληρωθεί την Παρασκευή.
«Η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ θα γίνει άμεσα. Στα μέσα της εβδομάδας, θα έχουμε την ψήφιση του νομοσχεδίου και έως την επόμενη εβδομάδα θα δημοσιευθεί στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως. Στις αρχές Αυγούστου, θα έχουμε νέους κρατικούς φορείς και νέα διοικητικά συμβούλια που θα αναλάβουν το έργο του σχεδιασμού και της υλοποίησης αυτού το νέου μοντέλου αστικών συγκοινωνιών» υπογράμμισε ο κ. Αντωνούδης.
Ο πρόεδρος της Εγνατίας οδού Α.Ε., διευκρίνισε ότι δημιουργείται ένα τελείως νέο τοπίο στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και ότι σύμφωνα με το σχεδιασμό θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές, «μικρότερα λεωφορεία με μεγαλύτερη ευελιξία» όπως και «οικολογικά λεωφορεία που θα είναι ενταγμένα στο στόλο και θα τροφοδοτούν το βασικό μέσο μεταφοράς που θα είναι το ΜΕΤΡΟ».
Σημείωσε δε, ότι σήμερα υπάρχουν λεωφορεία που πηγαίνουν στην Περιστερά και στα χωριά της Βόλβης, με πληρότητα μόνο έξι και επτά επιβατών, «δεν χρειάζεται να υπάρχουν τόσο μεγάλα λεωφορεία για αυτές τις διαδρομές, θα συνεχιστούν βέβαια τα δρομολόγια με μικρότερα λεωφορεία».
Ο πρόεδρος της Εγνατίας οδού Α.Ε, αναφέρθηκε επίσης και στο σχεδιασμό κοινών προμηθειών για ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ, «έτσι ώστε να έχουμε συνεργασία στους δύο κρατικούς οργανισμούς και να πετύχουμε συνέργειες καλύτερες με χαμηλότερες τιμές».
Με τις αλλαγές που θα υπάρξουν, «θα προκύψει μια οικονομία κλίμακος», όσον αφορά την προμήθεια των λεωφορείων αλλά και «καλύτερος σχεδιασμός όλων αυτών των μέσων» ,τόνισε ο κ. Αντωνούδης και πρόσθεσε ότι, «άμεσα οι Θεσσαλονικείς θα δουν αλλαγές και στα δρομολόγια. Δεν θα υπάρχουν περικοπές των δρομολογίων από την επόμενη εβδομάδα διότι θα αξιοποιηθούν όλα τα λεωφορεία και θα βγουν στην πόλη και τα 100 λεωφορεία, τα οποία είναι παροπλισμένα, προκειμένου να εξυπηρετήσουν του πολίτες».
«Η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ θα γίνει άμεσα. Στα μέσα της εβδομάδας, θα έχουμε την ψήφιση του νομοσχεδίου και έως την επόμενη εβδομάδα θα δημοσιευθεί στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως. Στις αρχές Αυγούστου, θα έχουμε νέους κρατικούς φορείς και νέα διοικητικά συμβούλια που θα αναλάβουν το έργο του σχεδιασμού και της υλοποίησης αυτού το νέου μοντέλου αστικών συγκοινωνιών» υπογράμμισε ο κ. Αντωνούδης.
Ο πρόεδρος της Εγνατίας οδού Α.Ε., διευκρίνισε ότι δημιουργείται ένα τελείως νέο τοπίο στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και ότι σύμφωνα με το σχεδιασμό θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές, «μικρότερα λεωφορεία με μεγαλύτερη ευελιξία» όπως και «οικολογικά λεωφορεία που θα είναι ενταγμένα στο στόλο και θα τροφοδοτούν το βασικό μέσο μεταφοράς που θα είναι το ΜΕΤΡΟ».
Σημείωσε δε, ότι σήμερα υπάρχουν λεωφορεία που πηγαίνουν στην Περιστερά και στα χωριά της Βόλβης, με πληρότητα μόνο έξι και επτά επιβατών, «δεν χρειάζεται να υπάρχουν τόσο μεγάλα λεωφορεία για αυτές τις διαδρομές, θα συνεχιστούν βέβαια τα δρομολόγια με μικρότερα λεωφορεία».
Ο πρόεδρος της Εγνατίας οδού Α.Ε, αναφέρθηκε επίσης και στο σχεδιασμό κοινών προμηθειών για ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ, «έτσι ώστε να έχουμε συνεργασία στους δύο κρατικούς οργανισμούς και να πετύχουμε συνέργειες καλύτερες με χαμηλότερες τιμές».
Με τις αλλαγές που θα υπάρξουν, «θα προκύψει μια οικονομία κλίμακος», όσον αφορά την προμήθεια των λεωφορείων αλλά και «καλύτερος σχεδιασμός όλων αυτών των μέσων» ,τόνισε ο κ. Αντωνούδης και πρόσθεσε ότι, «άμεσα οι Θεσσαλονικείς θα δουν αλλαγές και στα δρομολόγια. Δεν θα υπάρχουν περικοπές των δρομολογίων από την επόμενη εβδομάδα διότι θα αξιοποιηθούν όλα τα λεωφορεία και θα βγουν στην πόλη και τα 100 λεωφορεία, τα οποία είναι παροπλισμένα, προκειμένου να εξυπηρετήσουν του πολίτες».