Η Neverdie, η εταιρεία με το πιο
εδραιωμένο όνομα στα διαδικτυακά βίντεο παιχνίδια και στους εικονικούς
κόσμους που βρέθηκε στο επίκεντρο των μέσων μαζικής ενημέρωσης την
τελευταία δεκαετία λόγω των "εικονικών αντικειμένων" με πραγματική αξία,
ανακοίνωσε λεπτομέρειες για το Teleport Token, ένα διεθνές
κρυπτονόμισμα, που δημιουργήθηκε για να χρησιμοποιηθεί στους κόσμους της
εικονικής πραγματικότητας (VR).
Ο στόχος του επιχειρηματία πίσω από το
τελευταίο αυτό εγχείρημα της εταιρείας, ο οποίος κάποτε αγόρασε έναν
εικονικό αστεροειδή για 100.000 δολάρια στο online παιχνίδι Entropia
Universe, είναι να επιτραπεί στους παίκτες να αγοράζουν Teleport Tokens
και να τα χρησιμοποιούν για να αγοράζουν ψηφιακά αντικείμενα σε
διάφορους εικονικούς κόσμους.
Κάποιοι ισχυρίζονται ότι η αναδυόμενη
αγορά εικονικής πραγματικότητας μπορεί να δημιουργήσει "εκατομμύρια"
θέσεις εργασίας στον ψηφιακό κόσμο μέσω αυτής της πρωτοβουλίας και να
αυξήσει το επίπεδο κατώτατου μισθού σε αυτόν τον κλάδο, σύμφωνα με τον
John Neverdie Jacobs, Βρετανό ηθοποιό και μουσικό, ο οποίος είναι
Διευθύνων Σύμβουλος της Neverdie και "Πρόεδρος της Εικονικής
Πραγματικότητας".
Τον τίτλο του "Προέδρου της Εικονικής
Πραγματικότητας" τον κέρδισε σε διαγωνισμό που φιλοξένησε η MindArk, η
εταιρεία προγραμματισμού της Entropia Universe. Τον τίτλο αυτόν θα τον
κατέχει μέχρι το 2020.
Το Teleport Token αναμένεται ευρέως να
"φέρει επανάσταση στον κόσμο των ψηφιακών παιχνιδιών" ως το μοναδικό
διαλειτουργικό νόμισμα που θα "παράγεται” μέσα στα παιχνίδια και θα
μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να μεταφερθεί σε διάφορους ψηφιακούς
κόσμους, από το ένα παιχνίδι στο άλλο.
Το κρυπτονόμισμα θα επιτρέπει στους
παίκτες να μετακινούν το υπόλοιπό τους από ένα παιχνίδι σε κάποιο άλλο.
Αυτή η λειτουργία θεωρείται πολύ σημαντική για τον κόσμο της εικονικής
πραγματικότητας, στον οποίο υπήρχαν μέχρι σήμερα δυσκολίες όσον αφορά
τις βιώσιμες λύσεις για τις συναλλαγές.
Τελικά, το Teleport Token θα
χρησιμοποιηθεί για να δημιουργήσει μια χρηματική υποδομή που προσδοκάται
ότι θα οδηγήσει στην ανάπτυξη της οικονομίας αγαθών της εικονικής
πραγματικότητας, υποστηρίζοντας παράλληλα τη δημιουργία θέσεων εργασίας,
ως έναν τρόπο αντιστάθμισης των παραδοσιακών θέσεων εργασίας που
χάνονται από την εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης και της εικονικής
πραγματικότητας.