Τη διαπίστωση ότι σήμερα «το στοίχημα έγινε διασκέδαση, έγινε ψυχαγωγία και έγινε αναψυχή» και πως το κράτος είχε να επιλέξει είτε να απαγορεύσει αυτή τη δράση είτε να την εντάξει σε ένα σοβαρό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα ελέγχεται, έκανε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, μιλώντας σε ημερίδα για τη Ρύθμιση της Αγοράς των Παιγνίων στην Ελλάδα.
Ο υπουργός Πολιτισμού ανέφερε οτι το στοίχημα "είναι μια βιομηχανία, που περιλαμβάνει, από τον τουρισμό και την φιλοξενία μέχρι τις ηλεκτρονικές τεχνολογίες και τις νέες μορφές δημιουργίας" προσθέτοντας οτι "γύρω από αυτό έχει δημιουργηθεί μια ολόκληρη βιομηχανία στην οποία δραστηριοποιούνται μεγάλοι, σοβαροί και ισχυροί πρωταγωνιστές".
"Ο ΟΠΑΠ δεν είναι πια το ΠΡΟΠΟ και το στοίχημα δεν είναι πια οι κουλοχέρηδες. Την τελευταία δεκαετία το gambling έγινε gaming. Το στοίχημα έγινε διασκέδαση, έγινε ψυχαγωγία και έγινε αναψυχή. Και σε αυτήν την νέα κατάσταση έχουμε μια επιλογή: να απαγορεύσουμε αυτή τη δράση και να κάνουμε πως δεν υπάρχει ή να την εντάξουμε σε ένα σοβαρό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα ελέγχεται και θα λογοδοτεί" είπε ο κ. Γερουλάνος.
Σε άλλο σημείο της ομιλίας του ανέφερε:
"Σήμερα κάθε σοβαρή εταιρία που εμπλέκεται σε αυτήν την βιομηχανία υπάγεται σε κανόνες και έχει προγράμματα που βοηθούν τους ανθρώπους που δεν μπορούν να ελέγξουν τις δικές τους αδυναμίες. Παράλληλα κάθε μια από αυτές τις εταιρίες, σε συνεργασία με το κράτος, δημιουργούν συνθήκες έτσι ώστε να κέρδη από μια τέτοια δραστηριότητα να πιάνουν τόπο. Τέτοιες εταιρίες είναι και ο ΟΠΑΠ και ο ΟΔΙΕ. Και στις δύο περιπτώσεις έχουμε ξεκινήσει προγράμματα ανάπτυξης, αυξάνοντας τις δράσεις τους και μειώνοντας το κόστος λειτουργίας τους".
Σε ότι αφορά τα κέρδη του ΟΠΑΠ, ο υπουργός σημείωσε ότι με αυτά "χρηματοδοτούνται τόσο πολιτιστικές δράσεις όσο και προγράμματα κατά της βίας στα γήπεδα. Χρηματοδοτούνται προγράμματα για την προστασία του περιβάλλοντος. Σήμερα που επιβάλαμε στον ΟΠΑΠ να χρηματοδοτεί μέσω του μητρώου επιχορηγούμενων φορέων του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, σήμερα που έχουμε δρομολογήσει οι αποφάσεις του να ανεβαίνουν στο διαδίκτυο, έχουμε διασφαλίσει τη διαφάνεια στις επιχορηγήσεις του ώστε να λογοδοτεί και να διαφημίζει και το κοινωνικό του έργο. Αυτή είναι μια δράση του ΟΠΑΠ που έχει προφανή κοινωνικά οφέλη". Και κατέληξε:
"Ήδη Ελληνικές εταιρίες νέων δημιουργών έχουν μπει με μεγάλη επιτυχία σε αυτήν την βιομηχανία και έχουν διαπρέψει. Ήδη ο ΟΠΑΠ και ο ΟΔΙΕ έχουν κάνει βήματα όχι μόνο για να προλάβουν τις εξελίξεις αλλά να τις ξεπεράσουν και να βάλουν το δικό τους στίγμα στην νέα βιομηχανία. Ήδη η Ελλάδα γίνεται τουριστικός προορισμός για ανθρώπους που θέλουν να επισκεφθούν τα καζίνο μας και γύρω από αυτές τις μονάδες μπορούν να αναπτυχθούν δράσεις ικανές να στηρίξουν ολόκληρες βιομηχανίες. Πιστεύουμε ότι αυτή είναι μια εξέλιξη που οφείλουμε να αξιοποιήσουμε δυναμικά".