Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Λιγότερα και φθηνότερα προϊόντα αγόρασαν το Πάσχα οι Έλληνες καταναλωτές

Κατά 15% «έπεσε» ο τζίρος των καταστημάτων κατά τη φετινή εορταστική περίοδο του Πάσχα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.



Όπως αναφέρει η ΕΣΕΕ στην σχετική ανακοίνωσή της, οι Έλληνες καταναλωτές δεν «τσίμπησαν» φέτος στις δελεαστικές τιμές σε τρόφιμα, παιχνίδια, δώρα και είδη ένδυσης όπως και στις διάφορες προσφορές σε πασχαλινά είδη.

Σύμφωνα με την Συνομοσπονδία Εμπορίου, βασικός λόγος για αυτή την μειωμένη ανταπόκριση των καταναλωτών, είναι η απώλεια εισοδήματος λόγω των μειώσεων στους μισθούς και τις συντάξεις, γεγονός που οδήγησε τους περισσότερους να στραφούν σε προϊόντα χαμηλότερης αξίας.

Με βάση τα στοιχεία της ΕΣΕΕ, μειωμένος εμφανίζεται φέτος το Πάσχα ακόμη και ο τζίρος στα είδη διατροφής (-11% από -5,5% πέρυσι). Στα οικιακά είδη κατρακύλησε κατά 20% (από -12% το Πάσχα του 2010). Ο τζίρος των καταστημάτων ένδυσης και υπόδησης υποχώρησε κατά 25% έναντι 11% πέρυσι, με μοναδική εξαίρεση τα παιδικά ρούχα και παπούτσια. Πτωτικά κινήθηκαν ακόμη και οι πωλήσεις δώρων και εποχικών προϊόντων όπως είναι οι λαμπάδες και τα παιχνίδια (-10%).


 
website counter
friend finderplentyoffish.com