Παρά τα γνωστά οικονομικά προβλήματα που...
αντιμετωπίζει η εταιρεία, πάντως, αποδεικνύεται εξαιρετικά γενναιόδωρη
σε ό,τι αφορά τις μετακινήσεις των εργαζομένων της. Οι 17 χιλιάδες ευρώ
που προτίθεται να δώσει για την μίσθωση του ταξί για τη μεταφορά του
προσωπικού της αντιστοιχούν σε ένα ποσό της τάξης των 65 ευρώ την ημέρα,
το οποίο περιλαμβάνει την παραλαβή των εργαζόμενων από τον
Αλμυροπόταμο, και τους Αγίους Αποστόλους και τη μετακίνησή τους στον ΑΗΣ
Αλιβερίου και την επιστροφή τους στο σπίτι τους μετά τη λήξη της
βάρδιας.
Ο διαγωνισμός για τη μίσθωση ταξί στο Αλιβέρι δεν είναι η μοναδική περίπτωση που η ΔΕΗ χρησιμοποιεί ταξί για να μεταφέρει τους υπαλλήλους της στους χώρους εργασίας. Στην Πάτρα, την Καστοριά και σε άλλες περιοχές της χώρας έχουν υπάρξει αποκαλύψεις ότι τεχνικοί της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ μισθώνουν ταξί προκειμένου να μεταβούν σε περιοχές όπου υπάρχουν βλάβες.
Το ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί η εταιρεία δεν αξιοποιεί τα πολυάριθμα οχήματα που διαθέτει προκειμένου να μετακινεί το προσωπικό της αντί να ξοδεύει χρήματα σε ... ταξί.
Η απάντηση έρχεται από το γεγονός ότι οι συνδικαλιστές έχουν ενεργοποιήσει έναν παλιό κανονισμό της εταιρείας, που αναφέρει ότι τα οχήματα της ΔΕΗ μπορούν να τα χειρίζονται και να τα οδηγούν μόνο υπάλληλοι με ειδικότητα του οδηγού. Στις περιπτώσεις αυτές λοιπόν είναι προφανές ότι δεν υπάρχει υπάλληλος με την ειδικότητα του οδηγού, με αποτέλεσμα η εταιρεία να πληρώνει ταξί για τη μετακίνηση των υπαλλήλων της.
Αξίζει να αναφερθεί τέλος – και αυτό είναι μια ένδειξη για το ύψος των ποσών που δαπανά η εταιρεία σε ταξί για την κάλυψη των αναγκών μετακίνησης του προσωπικού της – ότι πρόσφατα οι ιδιοκτήτες ταξί της Πτολεμαΐδας, εξέδωσαν ανακοίνωση με την οποία δήλωσαν ότι συμπαρίστανται στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στη ΔΕΗ κατά της πώλησης των μονάδων της επιχείρησης.
Ο διαγωνισμός για τη μίσθωση ταξί στο Αλιβέρι δεν είναι η μοναδική περίπτωση που η ΔΕΗ χρησιμοποιεί ταξί για να μεταφέρει τους υπαλλήλους της στους χώρους εργασίας. Στην Πάτρα, την Καστοριά και σε άλλες περιοχές της χώρας έχουν υπάρξει αποκαλύψεις ότι τεχνικοί της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ μισθώνουν ταξί προκειμένου να μεταβούν σε περιοχές όπου υπάρχουν βλάβες.
Το ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί η εταιρεία δεν αξιοποιεί τα πολυάριθμα οχήματα που διαθέτει προκειμένου να μετακινεί το προσωπικό της αντί να ξοδεύει χρήματα σε ... ταξί.
Η απάντηση έρχεται από το γεγονός ότι οι συνδικαλιστές έχουν ενεργοποιήσει έναν παλιό κανονισμό της εταιρείας, που αναφέρει ότι τα οχήματα της ΔΕΗ μπορούν να τα χειρίζονται και να τα οδηγούν μόνο υπάλληλοι με ειδικότητα του οδηγού. Στις περιπτώσεις αυτές λοιπόν είναι προφανές ότι δεν υπάρχει υπάλληλος με την ειδικότητα του οδηγού, με αποτέλεσμα η εταιρεία να πληρώνει ταξί για τη μετακίνηση των υπαλλήλων της.
Αξίζει να αναφερθεί τέλος – και αυτό είναι μια ένδειξη για το ύψος των ποσών που δαπανά η εταιρεία σε ταξί για την κάλυψη των αναγκών μετακίνησης του προσωπικού της – ότι πρόσφατα οι ιδιοκτήτες ταξί της Πτολεμαΐδας, εξέδωσαν ανακοίνωση με την οποία δήλωσαν ότι συμπαρίστανται στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στη ΔΕΗ κατά της πώλησης των μονάδων της επιχείρησης.