Επενδύσεις 180 εκατομμυρίων ευρώ σε
τέσσερα χρόνια, με την ανακατασκευή του προβλήτα στον Σταθμό
Εμπορευματοκιβωτίων, την αντικατάσταση των γερανογεφυρών, αλλά και την
αύξηση του φορτίου των εμπορευματοκιβωτίων που αυτή τη στιγμή είναι στα 350.000
TEU, είναι στις άμεσες προτεραιότητες της κοινοπραξίας των εταιρειών
«Deutsche Invest Equity Partners GmbH», «Belterra Investments Ltd.» και
«Terminal Link SAS», μετά την ανακήρυξή της ως Προτιμώμενου Επενδυτή για
την απόκτηση του 67% των μετοχών της εταιρείας Οργανισμός Λιμένος
Θεσσαλονίκης ΑΕ.
Σκοπός του νέου σχήματος είναι έως τα
τέλη του έτους να έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες για τη σύσταση του
νέου διοικητικού συμβουλίου του ΟΛΘ και να αρχίσουν να «δουλεύουν με
ταχείς ρυθμούς οι μηχανές» για την υλοποίηση του 4ετους σε πρώτη φάση
επενδυτικού πλάνου που περιλαμβάνει κυρίως την επέκταση της προβλήτας
στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων που θα επεκταθεί στα 440 μέτρα μήκος και
θα εκβαθυνθεί στα 16,5 μέτρα από 12 που είναι σήμερα, ώστε να μπορεί να
εξυπηρετεί πλοία χωρητικότητας έως 12.000 με 13.000 teu
Αυτή τη στιγμή το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μπορεί να εξυπηρετεί πλοία έως 4.500 teu.
Όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια
συνάντησης που είχαν χθες στελέχη του νέου σχήματος με ναυτιλιακούς
συντάκτες στην Αθήνα, στόχος του νέου κοινοπρακτικού σχήματος είναι το
λιμάνι της Θεσσαλονίκης να αποτελέσει εμπορικό κόμβο των Βαλκανίων,
δημιουργώντας συνέργειες με λιμάνια της Βουλγαρίας, των Σκοπίων και της
Ρουμανίας, αλλά και αξιοποιώντας τις συνδυασμένες μεταφορές σε όλη τη
μεταφορική αλυσίδα.