Την έκδοση μηνιαίων λογαριασμών, για όσους καταναλωτές συναλλάσσονται ηλεκτρονικά με τη ΔΕΗ, ξήγγειλε ο πρόεδρος της Δημόσιας Επιχείρησης Μανώλης Παναγιωτάκης, σε ομιλία του σε ενεργειακό συνέδριο.
Ο κ. Παναγιωτάκης ανέφερε πως το μέτρο, το οποίο θα υλοποιηθεί σύντομα, θα μπορούν να αξιοποιήσουν ήδη 800.000 καταναλωτές, οι οποίοι εξοφλούν online τις οφειλές τους. Στόχος της επιχείρησης, όπως πρόσθεσε, είναι αυτό το νούμερο να αυξηθεί στα 2 εκατομμύρια μέσα στο 2018. Σύμφωνα με τον κ. Παναγιωτάκη, ο μνημονιακός στόχος για μείωση του μεριδίου της ΔΕΗ στο 50% έως το 2020 θα σήμαινε τη μετακίνηση 4,5 εκατ. μετρητών στους εναλλακτικούς παρόχους. Ο ίδιος χαρακτήρισε πως αυτό όχι μόνο είναι ανέφικτο, αλλά και δεν πρόκειται να προάγει τον ανταγωνισμό.
Αντίθετα, όπως τόνισε, σημαντικό θα ήταν να «ανοίξει» η αγορά και για κατηγορίες καταναλωτών που σήμερα δεν έχουν κίνητρο να αλλάξουν προμηθευτή, όπως τους δικαιούχους του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου (ΚΟΤ). Γι’ αυτό τον σκοπό θα έπρεπε το κόστος για το ΚΟΤ να μην το επωμίζονται οι προμηθευτές, αλλά να προέρχεται από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Ο επικεφαλής της Δημόσιας Επιχείρησης αναφέρθηκε επίσης στα έργα εκσυγχρονισμού του δικτύου διανομής, το οποίο διαχειρίζεται ο ΔΕΔΔΗΕ, θυγατρική της ΔΕΗ.
Σε αυτό το πλαίσιο, επισήμανε πως σύντομα θα ανακοινωθούν πρωτοβουλίες για την εγκατάσταση «έξυπνων» μετρητών ρεύματος.
Το πρότζεκτ θα «τρέξει» μαζί με την εταιρεία KEPCO (Korea Electric Power Corporation) από τη Νότια Κορέα, η συνεργασία με την οποία κλείστηκε σε πρόσφατο ταξίδι του κ. Παναγιωτάκη στη χώρα. Επίσης, μαζί με την KEPCO, η ΔΕΗ σχεδιάζει να μετατρέψει ένα ελληνικό μη διασυνδεδεμένο νησί σε «έξυπνο».
Ο κ. Παναγιωτάκης ανέφερε πως το μέτρο, το οποίο θα υλοποιηθεί σύντομα, θα μπορούν να αξιοποιήσουν ήδη 800.000 καταναλωτές, οι οποίοι εξοφλούν online τις οφειλές τους. Στόχος της επιχείρησης, όπως πρόσθεσε, είναι αυτό το νούμερο να αυξηθεί στα 2 εκατομμύρια μέσα στο 2018. Σύμφωνα με τον κ. Παναγιωτάκη, ο μνημονιακός στόχος για μείωση του μεριδίου της ΔΕΗ στο 50% έως το 2020 θα σήμαινε τη μετακίνηση 4,5 εκατ. μετρητών στους εναλλακτικούς παρόχους. Ο ίδιος χαρακτήρισε πως αυτό όχι μόνο είναι ανέφικτο, αλλά και δεν πρόκειται να προάγει τον ανταγωνισμό.
Αντίθετα, όπως τόνισε, σημαντικό θα ήταν να «ανοίξει» η αγορά και για κατηγορίες καταναλωτών που σήμερα δεν έχουν κίνητρο να αλλάξουν προμηθευτή, όπως τους δικαιούχους του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου (ΚΟΤ). Γι’ αυτό τον σκοπό θα έπρεπε το κόστος για το ΚΟΤ να μην το επωμίζονται οι προμηθευτές, αλλά να προέρχεται από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Ο επικεφαλής της Δημόσιας Επιχείρησης αναφέρθηκε επίσης στα έργα εκσυγχρονισμού του δικτύου διανομής, το οποίο διαχειρίζεται ο ΔΕΔΔΗΕ, θυγατρική της ΔΕΗ.
Σε αυτό το πλαίσιο, επισήμανε πως σύντομα θα ανακοινωθούν πρωτοβουλίες για την εγκατάσταση «έξυπνων» μετρητών ρεύματος.
Το πρότζεκτ θα «τρέξει» μαζί με την εταιρεία KEPCO (Korea Electric Power Corporation) από τη Νότια Κορέα, η συνεργασία με την οποία κλείστηκε σε πρόσφατο ταξίδι του κ. Παναγιωτάκη στη χώρα. Επίσης, μαζί με την KEPCO, η ΔΕΗ σχεδιάζει να μετατρέψει ένα ελληνικό μη διασυνδεδεμένο νησί σε «έξυπνο».